SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Pomoc w redukcji IF

Wysłana -
Witam. Od poniedziałku chce zacząć IF. Od pewnego czasu jestem na redukcji więc trochę sadła już mi spadło,ale jako,że teraz są wakacje,to mogę się dokładniej przyłożyć do kwestii diety i treningu. Moje treningi,to:
5x w tygodniu - trening siłowy (ok.1h)
3-4x w tyg-bieganie średnio 30min.
Obecnie ważę ok 85kg (ok.19%fatu , 41% mięsa) wzrost 182cm.
Moim celem jest wycięcie fatu. Chciałbym,abu ktoś ocenił,czy dobrze ułożyłem diete(tutaj posiłek 5 będzie zamieniony z 3).
I jeszcze jedno pytanie. Jako,że to mój pierwszy IF,czy te godziny posiłków są ok? Będę wstawał przed 6:00,trening ok. 11-12 po treningu nie jem od razu-ze względu na działanie hormonu wzrostu,chce zrobic przerwe między końcem treningu,a pierwszym posiłkiem,żeby od razu insuliną nie zbijać wzrostu. Więc zaczynam jeść o 15 kończe o 22 i czy ten posiłek może być o 22,bo o tej godzinie kładę się spać?

Za wszelką pomoc będę ogromnie wdzięczny! :)


Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
białko sojowe do wywalenia pierwszy posiłek cały do zmiany,posiłek zjedz jakoś godzine po treningu
Wysłana -
soja do wywalanie bo?
je całe 20gx2 - tyle co nic
a skoro ma to niech juz zje,soja nie jest zła
nie jest jesli białko pochodzi w kilku/kilkunastu % od niej,z reszta nie do końca wiadomo co siedzi w każdym białku

Zmieniony przez - solaros w dniu 2013-06-29 00:14:05
Wysłana -
btw-co Wy macie z tym opoznianiem posilku na rzecz hormonu wzrostu?
kto takie bajki wymysla?
jak Wam hormon wzrostu zbuduje mięsnie bez dostepu aminek we krwi?
jest jakies poparcie w literaturze/osobach?

posiłake zaraz po treningu to najwaznijesza rzecz
zaraz po treningu
shake/posiłek = białko/białko+węgle -> tj. aminokwasy/aminokwasy+glukoza

sam hormon wzrostu?
Wysłana -
No okay. Czyli pierwszy posiłek wrzucić zaraz po trenie,tak? A co z dietą? Jest do przyjęcia,może być?
Wysłana -
Niżej dosyć ciekawe badanie:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8175597

Wykazano w nim, że przy podaży białek i węglowodanów po treningu siłowym wzrost wydzielania hormonu wzrostu był "większe" (nie mniejszy) niż przy podaży samych białek lub wody. Niestety nie ma dostępu do pełnej treści artykułu. Nie spotkałem się również z kontynuacją prac badawczych w tym zakresie. Niemniej jednak najwidoczniej zasady gry po treningu różnią się od tego z czym mamy do czynienia w innych porach doby.



Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2013-06-29 12:34:18
Wysłana -
A to ciekawe, do tej pory również uważałem, że dodanie węgli po treningu stłumi wyrzut GH.
Wysłana -
A mogłoby być,gdybym zamieniłpierwszy posiłek z drugim, i dając od razu po treningu banana i shake? Oczywiście z wtedy z tego zmienionego pierwszego posiłku usunąłbym tłuszcze.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź