SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

Pomoc w poprawieniu planu badz ulozeniu go na nowo

Wysłana -
Witam, prosiłbym o ocenienie planu i pomoc w ulepszeniu go. Chciałbym połączyć trening siłowy,CF,cwiczenia z ciezarem wlasnego ciala,bieganie 10 km do 20km, interwały, pływanie, marsze z obciążeniem i worek. Dodam, ze nie interesuje mnie super sylwetka, chce tylko stawac sie coraz lepszy ogolnorozwojowo jesli mozna tak powiedziec. Plan nie moze byc podzielony na dni tygodnia, nie zawsze moge tak cwiczyc, dlatego robie tak, ze cwicze gdy moge, plan jest wiec elastyczny.

Moj obecny plan wyglada tak:

1) trening silowy: drazek neutralny 3 serie z kettlem 24kg,drazek podchwytem 1 seria kettl 24kg, mc 3 serie,kaptury 1 seria, fronty 3 serie, lydki 1 seria, dipsy 3 serie, wyciskanie zolnierskie 3 serie, brzuch przez 4 minuty, spacer farmera, 4 minuty tabata burpees

2) krotki bieg interwaly bieg 3 km spokojnym tempem + worek

3)Drazek 4 serie, rwanie kettla 3 serie, trusters 3 serie, lydki 1 seria, dipsy 3 serie, TGU 1 seria, swing 1 seria na maxa, plank z obciazeniem, spacer farmera, 4 minuty tabata burpees

4) krotki bieg interwaly bieg 3 km spokojnym tempem + worek

5) Drazek 4 serie, rwanie 3 serie, swing 3 serie, przysiad rwaniowy 3 serie,lydki 1 seria, dipsy 3 serie,barki 3 serie, russian twist, spacer farmera, tabata 4 minuty burpees

6) krotki bieg interwaly bieg 3 km spokojnym tempem + worek

7) 10/10 2 razy, marsz z obciazeniem, tabata burpees

8) przysiad wyskok,mc,drazek,dipsy wszystko po 7 powtórzeń 5 serii minuta odpoczynku po kazdym obwodzie, brzuch, skladanka rwanie kettla, swing, c&p, burpees bez przerwy az do osiagniecia 5 powtorzen w kazdym, spacer farmra, tabata skoki na skrzynie

9)bieg 10km + worek

10) trusters, drazek,dipsy,burpees 7 powtorzen 5 seri minuta odpoczynku po obwodzie, brzuch, jednoreki morderca, spacer farmera, tabata swingi

11) bieganie 10 km + worek

12) 26 przysiadow 45 pompek 50 brzuszkow 15 drazkow 26 dipsow 5 obwodow, spacer farmera, tabata swingi

13) 17km bieg tutaj mam zamiar dojsc do 20 km + worek

14) 10km bieg, 10/10 2 razy, tabata burpees

na basen chodze 2 czasami 3 razy w tygodniu

Dysponuje tylko nakladem 30kg, 2 ketllami 17 i 1 24kg, drazkiem i workiem.

Czy taki plan ma sens? Trenuje tak 4 miesiace z malymi modyfikacjami.
wzrost 180, waga 78kg, wiek 27, wymiary mnie nie interesuja, przecwskazania lekarskie brak
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Myślę, że chcesz zrobić wszystko na raz i w jednym tygodniu. Masz dość rozbudowane cele i wiązałoby to się z bardzo dużą objętością treningową, której mógłbyś nie znieść.
Moja propozycja jest taka:
pon: sila - lower body push; kondycja: cf wod
wt: sila - push upper body + pull lower body; kondycja 1. tydzien interwal biegowy krótki 2.tydzien wod cf z bieganiem
sr: basen
czw: sila lower body pull; kondycja 1. tydzien interwal biegowy długi 2.tydzien wod cf z bieganiem
pt: push upper body + pull lower body; kondycja : cf wod
sb: dlugie wybieganie/biegi tempowe

Gdzie CF WOD mozesz zamienic z workami, zaś interwał biegowy krótki to dystanse do 400m na powt, zaś dlugi to 800m i powyzej.

Mozesz zerknac na moj dziennik bo mam mniej więcej w ten sposób ustalone to wszystko.
Wysłana -
Dzieki za odpowiedz, przegladalem juz twoj dziennik i sporo rzeczy mi sie podobalo. Nie wiem, czy mnie dobrze zrozumiales, ja tego nie robie w 1 tygodniu, tylko to jest rozlozone na 14 dni treningowych. Nie moge podzielic treningow na dni tygodnia niestety. Wiem, ze ciezko jest to wszystko pogodzic. Czerpalem inspiracje w ukladaniu tego planu z treningow navy seas, artykolow i troche z treningow knifa. Mozna powiedziec, ze mnie bardziej interesuja treningi, ktore przygotowałyby mnie do selekcji jaka jest w jednostkach specjalnych, chociaz nie mam zamiaru w nich startowac. Mozesz mi podpowiedziec, jak lepiej robic biegi? Oczywiscie, przy zalozeniu, ze plan treningowy jest bardziej zblizony do mojego. Lepiej jest robic tak, ze sa na zmiane w tygodniu interwaly z dluzszymi biegami, czy przeplatane? Lepiej jest ciagle biegac staly dystans i powoli poprawiac tempo, czy wplatac w to rytmy itp. Nie wiem, jak to polaczyc, aby przynosilo najlepsze wyniki. Przy obecnym plnie notuje progres caly
Wysłana -
Na Twoim miejscu skupilbym sie na bieganiu interwalu raz w tygodniu i raz w tygodniu biegow dluzszych / tempowych, np czasowka na 7km a za tydzien 2*5km tempem z 7km :) itp itd
Wysłana -
Zna ktoś może jakieś strony, gdzie są przykładowe plany treningowe jednostek specjalnych? Często na nich się wzoruję Znalazłem tylko treningi navy seals, formozy i agatu. Może zna ktoś jakieś inne, lubzna osobę, która się przygotowywała do selekcji lub już jest w jednostkach specjalnych.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź