SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Pomoc w diecie redukcyjnej

Wysłana -
Waga: 74kg
Wzrost: 170cm
Wiek: 16

Cel Redukcja tkanki tłuszczowej.



Chciałbym aby ktoś mógł mi rozpisać przykładową dietę, z której mógłbym skorzystać, ciężko jest mi robić codziennie jakieś kurczaki, ryby itp. staram się ograniczać słodycze (od czasu kiedy zacząłem ćwiczyć ograniczyłem praktycznie do zera), lecz głównym problemem jest kasa, więc muszę szamać to co mam, a wiadomo nie zawsze jest to przydatne do mojego celu, zrzuce coś tam na siłowni, a więcej zjem po niej. Do tej pory jadłem, serek wiejski z mandarynkami, ziemniaki z jajkiem ew, boczkiem, jakieś jabłka... Bieda straszna, w dodatku, że na necie sprawdziłem ile przykładowo potrzebuję jeść kalorii dziennie i wychodzi 2798kcal, więc ani trochę nie dobijałem do tylu. Do dyspozycji mam, ryż brązowy i biały, jakiś makaron też będzie, ale nie mam pomysłu jak i z czym go przygotować, płatki owsiane, spróbowałem raz na zimnym mleku i kompletnie mi nie podeszły, może ktoś wie jak je przygotować lub po prostu zależy od gustu,jak wcześniej napisałem, serek wiejski, nie wiem o których porach dnia go jeść, kasza jęczmienna. Gdy jest szkoła, 3x bułki wieloziarniste z serem i kiełbasą krakowską. Poniżej mój trening, który dał mi kolega, w chwili obecnej bazuję bardziej na zwiększeniu siły, z racji krótkiego stażu na siłowni. Gdy już będę czuł się lepiej z siłą mam zamiar zmienić ten trening na coś stricte do odchudzania, jeśli ktoś by był tak uprzejmy i by mógł ułożyć też plan.



1.wyciskanie sztangi leżąc (ławka pozioma) 4x4-8
2.wyciskanie sztangi leżąc (ławka skos 30* w dół) 3x6-8
3.rozpiętki na maszynie 4x8-10
4.rozpiętki na ławce (skos do góry) 4x8-10
5.ściągnie linek wyciągu górnego 4x8-10
6.ugninanie ramion ze sztangą, stojąc lub na modlitewniku 4x6-8
7.uginanie ramion ze sztngielkami, naprzemiennie, siedziąc 3x8-10
8.uginanie ramienia ze sztangielką, w podporze o kolano 3x8-10
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Planów tu nie rozpisujemy, jedynie poprawiamy.
Wspomóc możesz się tymi tematami:
http://www.sfd.pl/-t1057692.html - ekonomiczne produkty
http://www.sfd.pl/-t276436.html - Wzór na zapotrzebowanie kaloryczne. 
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie. 
Wysłana -
A pomoc w diecie? Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać, co i kiedy jeść, w jakich ilościach..
Wysłana -
Układaj posiłki tak, by były zbilansowane, czyli, żeby w każdym było białko (min 20 g), ww i tłuszcze.

Nie ma czegoś takiego, że rano trzeba jeść np. jajka, a wieczorem twaróg. Komponujesz posiłki tak, żeby Ci smakowały i pasowały do rytmu dnia.
Wysłana -
Ja rozumiem, ale chcę wiedzieć czy z tych produktów, które wymieniłem mógłbym coś zdziałać, czy coś dorzucić, coś wywalić. Na necie wyszło, że potrzebuje takie zapotrzebowanie:
420 kcal = 105g
1539 kcal = 385g
840 kcal = 94g
Bazować na tym, czy czegoś jest za mało, za wiele? I czy z moich produktów chociaż trochę się nadają?


Zmieniony przez - No Oneee w dniu 2018-04-06 19:39:10
Wysłana -
Produkty ze źródeł jn
Koniu151
Planów tu nie rozpisujemy, jedynie poprawiamy.
Wspomóc możesz się tymi tematami:
http://www.sfd.pl/-t1057692.html - ekonomiczne produkty
http://www.sfd.pl/-t276436.html - Wzór na zapotrzebowanie kaloryczne. 
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135440.html-  Źródła białka w diecie. 
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie. 
Wysłana -
Jakiś makaron, ale jaki, te jajeczne to tak słabo się nadają, serek wiejski moze być, nie ma pory na jedzenie serka, masz posiłek o 10 to wtedy mozesz sobie zjeść, masz o 18 też możesz. Nie dziwie się jak płatki wsypałes do zimnego mleka że nie dało się tego zjeść, jak już to namoczp łatki na noc i etdy daj do mleka, mozesz trochę podgrzać.
kiełbasa krakowska nie bardzo.

planów nie trzeba układać jak zaczynasz, bierz gotowce http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
Wysłana -
Co w takim razie z resztą, kasza, ryż biały/brązowy? Właśnie mam zamiar na śniadanie jeść płatki owsiane, ale nie wiem jak je przygotować, a na koniec dnia jakiś serek wiejski z jakimś jabłkiem.. Czym mógłbym zastąpić tę kiełbasę?



Zmieniony przez - No Oneee w dniu 2018-04-06 22:10:09
Wysłana -
Kiełbasę wszytskim innym masz do wyboru tyle rodzajów mięs, jaja, już lepiej burgera sobie zrobić
Wysłana -
Może być takie coś? Obliczone za pomocą fitatu:
Śniadanie: Płatki owsiane na mleku 8x łyżeczek - 57kcal
Lunch: Bułka wieloziarnista 3x, Ser gouda 3x plastry, Kiełbasa krakowska 6x plaserków - 707kcal
Obiad: Ryż brązowy 2x szklanka, Jabłko 2x - 1393kcal
Kolacja: Serek wiejski 200g, Mandarynki 2x - 253 kcal

Razem wychodzi 2410kcal z czego B-86, T-41, W- 443, jest dobrze? Za ryż brązowy mogę dać, biały lub kaszę jęczmienną.



Zmieniony przez - No Oneee w dniu 2018-04-07 18:12:07
Wysłana -
.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-04-07 19:48:59
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź