SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Pomoc w diecie

Wysłana -
Płeć : mężczyzna
Wiek : 21
Waga : 86
Wzrost : 180
Obwód klatki : 100,5
Obwód ramienia : 35,5
Obwód talii : 90
Obwód uda : 69
Obwód łydki : 30
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 25%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW, 1-2x w tygodniu trening piłki nożnej
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać
Cel : redukcja rozłożona w czasie
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : zdrów jak ryba
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : bcaa, spalacze tłuszczu, kretyna, białko
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : wolałbym nie
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Witam kiedyś już udzielalem się na tym forum i wracam do was spowrotem :)
Od 2 miesięcy korzystam z znanej strony która zajmuje się dietami i treningami, pierwsze 2 tygodnie zjechalem 4kg w dół a od tego czasu waga stoi, nie jestem zadowolony z tego że nie jest zmieniane ani nic w diecie ani w treningu mimo braku efektów więc postanowiłem działać sam z waszą pomocą. Dieta która została mi rozpisała miała 2300kcal i wydaje mi się to zbyt mało dlatego chciałbym stopniowo zwiększać kalorie dopóki waga nie bedzie rosła żeby znaleźć swoje 0 kaloryczne bo z tego co mi wiadomo wskazane byłoby je znać. Postanowiłem dodać na początek 300kcal i dodaje dla was posiłki które rozpisałem do sprawdzenia, starałem się zawierać zdrowe tłuszcze i węglowodany oraz nie unikać warzyw czy owoców. Posiłki środkowe o godzinie 11 i 16 zlaczylem w jedno bo będą to te same posiłki tylko podzielone na Pol. Trening zostanie tak jak był 3x w tygodniu fbw, do tego w zależności od tygodnia mam 1-2 treningi piłki nożnej o średnio wysokiej intensywności więc narazie nie chce dodawać za bardzo aerobow. Proszę o pomoc bo zależy mi na zrobieniu formy walczę z tym już bardzo długo i próbuje znaleźć coś co na mnie podziała :/ poniżej wklejam zrzuty diety :)
Dziękuję i pozdrawiam :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nr 1

Wysłana -
Nr 2

Wysłana -
Nr 3
Przepraszam że wszystko oddzielnie Ale zepsuł mi się komputer a nie mam możliwości na telefonie dodać wszystkich razem. Dni te będą stosowane naprzemian :)

Wysłana -
Miarą efektów nie są kg, a obwody ciała. Należy je mierzyć co 1-2 tygodnie rano na czczo i na ich podstawie kontrolować efekty. W Twojej diecie warto wyeliminować orzechy ziemne. Rodzynki zamienić na świeże owoce. Patrząc na kolejne dni powtarza się ciągle to samo: jajka, nabiał, pierś. Masz do wyboru podroby, wołowinę, wieprzowinę, różne ryby.
Wysłana -
W takim razie czym zastąpic orzechy włoskie? Orzechy pekan będą lepszym wyborem? Dieta monotonna Ale chodziło mi w niej aby było smacznie dla mnie i jak najbardziej prosto :) miałem w planach jeden dzień w tygodniu robić luźniejszy dzień gdzie wciąż licząc makroskladniki i kalorie sobie podjem jakieś spaghetti, karkówkę itp byle makro się zgadzało tak w ramach odskoczni Jak to nazwałeś monotonii :) jeśli to zły pomysł to proszę mnie sprostować, w okresie wakacyjnym nie mam zbyt dużo czasu na posiłki bo mam dużo pracy niestety :/
Wysłana -
Zapomniałem jeszcze dodać że wiem o tym że miarą efektów sa wymiary Ale te także się nie zmieniły ani wygląd sylwetki w lustrze :/ gdyby chociaż brzuszek zrobił się troszkę mniejszy Ale niestety nic a nic..
Wysłana -
Pisałem o orzechach ziemnych, a nie włoskich. Masz je w maśle orzechowym. Chyba, że jest ono z innych orzechów. Wtedy ok. Spaghetti czy karkówka nie musi być żadną odskocznią, a stałym elementem diety.
Wysłana -
Zgadza się masło orzechowe jest z orzechów ziemnym Ale myślę że mogę zamówić z internetu inne :) jakie byś polecił? :) dietę jeszcze postaram się dopracować Ale czy dobrze robię dodając kalorii? Czy zostawić tak Jak jest a dodawać aktywności?
Wysłana -
Dowolne, np. z nerkowców lub migdałów:

https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Cashew_Butter-opis36813.html 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź