SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Pojedyncze pytania - 1001 drobiazgów

Wysłana -
W tym temacie poruszamy drobne kwestie dotyczące aspektów okołotreningowych ważnych dla aktywnej kobiety.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
To ja zacznę 
Dermatolog skierował mnie na badania tarczycy bo chce sprawdzić czy mam Hashimoto. Mam zrobić morfologię z płytkami, TSH, anty TPO i anty TG. Czy te badania wystarczą czy powinnam zrobić jeszcze coś? Jak coś wyjdzie to będę musiała iść do endokrynologa a wolałabym mieć już komplet badań przy sobie.
Wysłana -
na pewno FT3, FT4, USG tarczycy, moze dziewczyny dopowiedza co jeszcze
Wysłana -
Dzięki Meri za odpowiedź.
Wysłana -
A ja mam takie pytanko - czy można aeroby robić rano na czczo a jeśli nie to co jeść przed i ile czasu odczekać zanim zacznie się ćwiczyć? (Ćwiczę również siłowo ale moim celem jest redukcja.)
Wysłana -
nebula
A ja mam takie pytanko - czy można aeroby robić rano na czczo a jeśli nie to co jeść przed i ile czasu odczekać zanim zacznie się ćwiczyć? (Ćwiczę również siłowo ale moim celem jest redukcja.)


Aeroby na czczo?
Nie jest to dobry pomysł dla Ciebie.

Mózg to komornik - nie dasz mu nic żeby miał energię do pracy to sobie zabierze z ciała.
I wcale nie z tłuszczu, tylko z mięśni..

I nie będzie go interesować kompletnie jakie Ty masz zamiary.

A już wyjątkowym strzałem w stopę jest przypadek gdy ktoś funkcjonuje z zasadą: "Nie jem po godzinie... (18, 19, etc.)
Wysłana -
nebula, ciężko powiedzieć ile czasu powinnaś odczekać po jedzeniu. To jest kwestia indywidualna. Musisz sama sprawdzić. Jedni mogą trenować po 30min, inni po 1,5h.
Jak chcesz robić aeroby pod kątem redukcji to zadbaj o to żeby kolacja jednak była dzień wcześniej i to nie taka, której trzeba pod mikroskopem szukać. Rano postawiłabym na coś lekkiego typu banan, suszone owoce, może płatki z jogurtem... Przetestuj po czym czujesz się najlepiej.
Wysłana -
Prin - suszone owoce nie są zbyt dobrym wyborem (chyba że suszy się samemu).
Z reguły są one kandyzowane i utrwalane związkami siarki.

E220 lub E-220, dwutlenek siarki, zawiera siarczany (siarczyny), konserwowany siarką, konserwant E220, bezwodnik kwasu siarkowego.

Takie z reguły są oznaczenia na kupnych, suszonych owocach.


Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-10-03 11:23:31
Wysłana -
Suszone owoce pochodzenia ekologicznego, dostępne w sklepach ze zdrową żywnością nie są z reguły konserwowane związkami siarki.
Założyłam że wybieramy produkty eko
Wysłana -
prin
Suszone owoce pochodzenia ekologicznego, dostępne w sklepach ze zdrową żywnością nie są z reguły konserwowane związkami siarki.
Założyłam że wybieramy produkty eko


Nie wszyscy są w tym uświadomieni......

Założenie jest błędne w stosunku do wielu poczatkujących..


Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-10-03 14:37:15
Wysłana -
Dzięki za odpowiedzi, czyli podsumowując - rano przed aerobami należy zjeść... węgle? proste / złożone? zbilansowany posiłek z BTW?
Strona 1 z 57
Dodaj odpowiedź