SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Podział mikroskładników na redukcji dla figtera

Wysłana -
Witam na forum!

Jestem osobą trenującą boks. Na chwilę obecną, ważę 99 kg. Chcę zbić do 90. Dotychczas, po długiej kontuzji i "swoją" dietą zbiłem kilka kilo, ale "dieta" była straszna. Mało posiłków, duże przerwy. Stwierdziłem, że trzeba ułożyć profesjonalną. No i udałem się do pewnego trenera, który ułożył mi dietę. Pierwsze co mnie uderzyło to podział mikroskładników:

Białko: Tłuszcz: Węglowodany:
28% = 160g 40% = 102g 32% = 185g

Czy tłuszczu nie jest przypadkiem za dużo? Kaloryczność mam ustaloną na 2400 kalorii

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Masz trenera? Z nim konsultuj. Bo to co robisz jest nielojalne. Nie ma jedynie słusznego rozkładu makroskładników. Jak i sam rozkład też skuteczności diety nie załatwia. Tyle można napisać.
Wysłana -
Za dużo powiedziane... Po prostu ktoś mi ułożył plan od tyle. Wszędzie czytam, że ma redukcji 20-25% tluszczy
Wysłana -
nie %, tylko g na kg masy ciała. 2 g białka, min 1 g tłuszczy, reszta ww
Wysłana -
Warto jednak brać pod uwagę również rozkład % przy układaniu rozpiski żywieniowej.
Najpierw ustalaj makroskładniki w gramach, później patrz na procentowy udział.

Wychodzenie poniżej 20% lipidów nie jest optymalnym rozwiązaniem dla organizmu.
W Twoim przypadku około 1.5g.kg masy ciała białka z pewnością wystarczy.

Dostosuj się wskazówek poniżej.
http://www.sfd.pl/t922822.html

Trener nie jest od układania diet.
Wysłana -
No mam w gramach. Jesli chodzi o tłuszcze to wychodzi ok. Ale najwięcej gramów wychodzi mi na węgle... Czy tak powinno być na redukcji?
Wysłana -
Prowadząc w taki sposób interakcje można sobie gdybać.

Wstaw swoją rozpiskę żywieniową i pełną ankietę działu + napisz ile wynosi Twoje zapotrzebowanie kaloryczne.
http://www.sfd.pl/t922822.html

W gwoli ścisłości - węglowodany nie blokują procesu lipolizy.
Wysłana -
Szczególnie w sportach walki. Tutaj sylwetkanie jest aż tak istotna. Ważniejsze jest to, aby Twój organizm w czasie wysiłku miał jak najlepsze warunki do wykonania go w pełni możliwości.
Wysłana -
Dlatego warto dbać o wysoki poziom glikogenu.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź