SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Podczas treningu

Wysłana -
Najlepiej napój izotoniczny, to wiem. Ale w kwestii picia wody podczas treningu to słyszałem taką opinię, że jeśli trening trwa ok.1 godziny, to lepiej wody nie pić w trakcie ale po. Elektrolit się rozcieńcza W przypadku dłuższego treningu to z musu trzeba, żeby się za bardzo nie odwodnić.
Pić, czy nie pić oto jest pytanie

kulmar
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja jezeli sie nie napije wody podczas treningu po ciezkim cwiczeniu musze dluzej odpoczywac

Borsuk Kucharz
Wysłana -
Pić koniecznie. Pijąc wodę uzupełniamy elektrolity a nie rozcienczamy. Nie wiem skąd słyszałeś taką bzdurę.

Ja do każdego treningu wypijam 1,5l wody z jedną porcją (ok.42g = 3 miarki) proszku Isostara, może też być podobna ilość odżywki carbo. Podawanie węglowodanów podczas treningu oszczędza aminokwasy.

Moderator Odżywianie i Suplementacja
Wysłana -
Dzięki, biegnę do sklepu po Isostara w proszku

kulmar
Wysłana -
Ja słyszałem taką opinię na temat picia wody, że nie powinno się bo:
1) schładza organizm, nie pozwala organizmowi się rozgrzać (porównanie - tak jak by na gorący silnik wylac zimną wodę)
2) Po wypiciu czegokolwiek krew zamiast do mięśni płynie do żołądka co nie pozwalia nam trenować tak jakbyśmy chcieli...
3) Wypicie 1.5 litra wody na siłę nie może być zdrowe - na pewno bardzo obciąża nerki. Przecież wy wypijacie butelkę wody podczas ok. 45 min - 1 h. Kiedy podczas dnia tyle pijecie. ?


-=Ziomal=-
Wysłana -
Dev zastanawiam sie, czy przyjemnie byloby trenowac usychajac z pragnienia. A zreszta nie wiem czy picie czystej wody obciaza nerki. Poza tym czy w czasie dnia przerzucasz tony zelastwa?
Wysłana -
Zawsze można małego łyczka wziąć, albo zmoczyć usta, ale wypicie podzczas treningu 1,5 litra wodny nie może wyjść na zdrowe.

-=Ziomal=-
Wysłana -
ad 1.
jeżeli woda nie jest lodowato zimna, róznica temperatur między ciałem a płynem jest niewielka (15-20st.C) więc nie można porównywać organizmu 36,6stC z silnikiem (nawet 100stC)

ad 2.
To prawda że krew moze zejść do zoładka ale nie wierzę w obnizenie zdolności do wysiłku przez wypicie czystej wody z niewielką ilością weglowodanów. Z mojej praktyki wynika co innego.

ad 3.

Nie piję na siłę. Gdyby produkowali butelki 2l to pewnie też bym wypił, czasem łapię się że te 1,5l to za mało.

Podczas dnia wypijam 2-3x tyle co na treningu.

Moderator Odżywianie i Suplementacja


Zmieniony przez - Atomic w dniu 01-04-23 11:35:39
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź