SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Podciaganie nachwytem.

Wysłana -
Witam, przez ostatnie dwa miesiące podciagam się regularnie. Zaczynałem od 0, dziś max wynosi 8 x nachwytem na szerokości ramion. Teraz jakoś progress stanął w miejscu. Możecie mi rozpisać jakiś dobry plan by zwiększyć ilość pociągnięc ? Pozdro ;)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
http://www.sfd.pl/Co_zrobić_żeby_się_wiecej_podciągać_na_drążku_-t524243.html 
Wysłana -
masz chocby system armstronga, ktory mozesz wykorzystac jako trening rozciagania
Wysłana -
Dowieszaj ciezar i buduj siłę.
Wysłana -
Hmm... czy trening np. 9 serii po 4 powtórzenia z plecakiem ok. 2 kg to dobry pomysł? ; ) Czy plecak to dobra forma obciążenia, cwiczę w parku i nie mam jak dowiesić innego rodzaju obciążenia. Mogę zwiększyć obciążenie wkładając kolejną butelkę wody, ale chyba 2 kg wystarczy na początek? Mój max na chwile obecną to 10 powtórzeń, zależy mi na szybkiej progresji ;) Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie ;)
Wysłana -
Może tak być. Ale na dłużsżą metę plecak się nie sprawdzi, bo niekorzystnie rozkłada się wtedy obciążenie. Lepszy będzie pas treningowy i do niego łańcuch, tak by cięzar wisiał między nogami.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-05-16 10:21:50
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź