SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Podciąganie - brak progresu

Wysłana -
Cześć wszystkim :)
Mam problem z progresem w podciąganiu, a mianowicie doszedłem do 16 podciągnięć bez żadnego obciążenia, jednak od dłuższego czasu nie mogę przebić się wyżej. Aktualnie podciągam się metodą piramidki (drabinki - jak zwał tak zwał :) ) z dodatkowym obciążeniem ok. 7kg. Ważę ok. 83 kg.Chciałbym się was poradzić-co zrobić, żeby przebić się przez tą barierę? Czy dołożyć większe obciążenie, czy mija się to z celem? A może zmienić plan treningowy na jakiś inny ? Proszę o poradę :). Dodam, że zależy mi trochę na czasie, gdyż w połowie lipca mam testy sprawnościowe i do tego czasu chciałbym wycisnąć więcej chociaż te dwa podciągnięcia ;). Myślicie, że jest to wykonalne?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Na testach samą psychiką mozesz te 2 powtórzenia wyciagnąć, rozpisz cały swój plan.


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-06-06 19:11:08
Wysłana -
Pon - odpoczynek
Wt - nogi
Śr- bieganie\basen
Czw- barki\klatka\ręce
Pt-odpoczynek
Sob- bieganie
Nd. - barki\klatka\ręce
Podciąganie robię tak, że mam min 2 dni odpoczynku pomiędzy treningami i staram się je robić w dni, w które ćwiczę górne partie. (najpierw robię podciąganie, później trening górnych partii. Do pewnego momentu to zdawało egzamin i progres był ale teraz stoję w miejscu, mam nadzieje, że coś poradzicie ;)




Zmieniony przez - kargolec w dniu 2018-06-06 22:59:38
Wysłana -
Dokładaj obciążenie i wprowadź progresję.
Wysłana -
Bardziej mi chodziło jakie cwiczenia robisz ,serie powtórzenia itd


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-06-09 11:43:29
Wysłana -
Aaa ok sorki za nieogar :D
Na klatke wyciskanie sztangi leząc, rozpiętki oraz pompki,
Na biceps uginanie ramion podchwytem i chwytem młotkowym oraz uginanie w oparciu o kolano ,
Triceps francuskie wyciskanie, prostowanie ramienia w opadzie tułowia i pompki w podporze tyłem,
Barki wyciskanie hantli nad głowę , unoszenie hantli na boki, odwodzenie ramion na bogi oraz unoszenie hantli wzdłuż ciała.
Nogi wykroki z hantlami i przysiady ze sztangą oraz wybiegi na gumach oporowych.
Każde z tych ćwiczeń wykonuje takim obciążeniem aby zrobić 4 serie kolejno po 12-10-8-8 powtórzeń.
Dodatkowo co trzeci dzień robię jeszcze ćwiczenia na brzuch



Zmieniony przez - kargolec w dniu 2018-06-09 14:20:56
Wysłana -
Rozpisz to normalnie z seriami iiloscią powtórzen, jak trenujesz plecy, jedynie samo pdociąganie ?
Wysłana -
Średni ten plan. Po kiego walisz 2x w tyg klatę i łapy? Przy podciąganiu mocno barki pracują a Ty dopiżdżasz je jeszcze 32 seriami na siłowni;) Nogom brakuje czegoś na dwugłowe i łydki, a o ile nie biegasz 30 km dziennie to nóżki nie są mocno przetyrane żeby tak je oszczędzać.

Rób normalnie partię raz w tyg, drążek daj w osobne dni 2-3 x (np wtedy kiedy biegasz) i zawsze dasz jakiś inny bodziec temu swojemu ciału. Taka moja sugestia
Wysłana -
@anubis84 Tak samo podciąganie z obciążeniem, polecisz jakieś eleganckie ćwiczenie co mogłoby pomóc :) ?

@Gats Źle napisałem w takim razie. Chodziło mi o to, że w tych dniach trenuje te partie :D . Oj nóżki są ładnie przetyrane bo zakwasy ciężkie, ale o to się nie martwie bo testy pod względem biegania powinienem przejść. :) Dzięki za odpowiedź ;)



Zmieniony przez - kargolec w dniu 2018-06-10 15:38:17

Zmieniony przez - kargolec w dniu 2018-06-10 15:38:29
Wysłana -
a jak wygląda ten trening podciągania, rozpisz to jak wykonujesz w seriach i powtórzeniach, i jak długo już lecisz na tym?
Wysłana -
Podciąganie wykonuje metodą drabinki (piramidki itp.) tzn zaczynam od 1 podciągnięcia poźniej 2,3,4,5.... itd. aż do "spalenia" serii. Robię to od jakiś 3 miesięcy i do tej pory dawało to fajne efekty ale od ostatnich 3 tygodni nie zmieniło się nic, z wyjątkiem lepszej techniki.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź