SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Podciąganie

Wysłana -
Cześć, pracuje własnie nad siłą w podciąganiu nachwytem. Z uwagi na to, że jestem początkujący stosuje te podciągania negatywne wybijam się trochę z nóg i jak już jestem u góry powoli się opuszczam.
robię tak 3-4 serie po 5 razy czuję jak strasznie pracują mi przedramiona, mam dwa pytania. Trenuje 3 razy w tygodniu czy na każdym z tych treningów mogę robić te podciągania negatywne z powolnym opuszczaniem 3-4 serie po 5 powtórzeń, a drugie pytanie czy słaba siła w podciąganiu nachwytem może być spowodowana również słabymi przedramionami, a nie tylko plecami. Bo jak się podciągam nachwytem to strasznie czuje przedramiona.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
staraj sie moze z guma robic to
Wysłana -
Możesz zrobić na każdym treningu te negatywy, aż do momentu aż zaczniesz się podciągać choć jeden raz samodzielnie.
Przedramiona szybko się wzmocnią jeśli w treningu operujesz podstawowymi ćwiczeniami i wykonujesz negatywy na drążku.
Wysłana -
gumy dobre pod warunkiem jak ktoś umie z nich korzystać. Wczoraj widziałem osobę z guma to się bujała w przód i tył, mozesz też robićinwerted row
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź