SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

Początkujący - Wybór Gainera na masę i białko czy kreatyna?

Ankieta - proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała
Wiek
Waga / wzrost
Staż treningowy
Cel cyklu
Stosowane już wcześniej suplementy
Stosowane wcześniej spalacze
Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny
Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)
Przewidziane finanse na cykl
Uwagi i sugestie
Wysłana -
Ćwiczę dopiero 3 miesiące po 3 razy w tygodniu street workout. Jednak nie mam żadnej rozpisanej diety, ale jestem w trakcie jej planowania. Moja waga to 58 i chcę przytyć do 65kg przynajmniej. Na początek kupić sobie jakiś Gainer z kreatyną, żeby było widać jakieś efekty mojego treningu czy lepiej Gainer i Białko, żeby szybciej przytyć?

2: Jaki gainer na masa polecacie? Chcę, żeby wystarczał na długi czas a nie skończył sie po kilku dniach i myślę, że tak do ~80 zł.

Waga: 58
Wzrost: 177
Wiek: 15
Trening: 3 razy w tygodniu
Staż treningowy: 3 miesiące
Cel: Przytyć do 65kg
Finanse:~120 zł
Pozdrawiam.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj,
jeśli jesteś na etapie planowania diety to ją zaplanuj i wtedy się okaże czy gainer/białko są w ogóle potrzebne. Co do kreatyny to moim skromnym zdaniem jest zdecydowanie zbyt wcześnie.
Wysłana -
Co to tej diety. W szkole nie mam możliwości zjeść (jak to w większości jadłospisach) jakiegoś ryżu czy coś to zjeść większe śniadanie czy więcej kanapek do szkoły? I Jak są posiłki przed i po treningowe to w dni bez treningu też je zjeść czy coś bardziej lekkie? Przeglądałem sporo tych poradników co to diety i wyszło mi, że potrzebuję 105 g białka, 84g tłuszczy i 450g węglowodanów przy 3000 kcal. Czy byłbyś w stanie mi doradzić jakie posiłki i produkty mam używać, żeby to osiągnąć?


Zmieniony przez - TureckiKebab w dniu 2018-01-09 19:43:00
Wysłana -
Uwierz, że szkoła to najmniejszy problem gdy masz przerwy co 45minut. Ludzie trzymają dietę pracując po 12h z jedną przerwą także

Kanapki dobrej jakości nie są złe także jakiś dobrej jakości chleb z mięsnym wkładem i warzywami zawsze na propsie
Nie dziel na posiłki przed i po treningowe

Przykłady posiłków masz w dziale Kuchnia SFD
Wysłana -
Nie dzieląc na przed i po treningowe to jeść 4 posiłki wystarczy? 7:00 śniadanie 10:00 drugie śniadanie 15:00 obiad 19:00/20:00 kolacja? Czy dodać jeszcze podwieczorek/przekąska 17:00?
Wysłana -
A tak offtopic dodać coś jeszcze do tego planu treningowego:

Podciągnięcia podchwytem 6x4
Pompki na uchytach 6x4
Dipy na krześle 10x4
Podciągnięcia nóg 8x4
Podciąganie nachwytem 4x4

Jak robiłem brzuszki to miałem skurcze w lewym biodrze, więc odpada. Jakieś ćwiczenie na triceps może?


Zmieniony przez - TureckiKebab w dniu 2018-01-09 20:59:08
Wysłana -
I jeszcze a jakieś witaminy na początek? Przed chwilą wyczytałem na forum, że przed suplementacją witaminy to podstawa, więc przez 2-3 miesiące chyba dobrze by było brać witaminiki a później dodać gainer/białko lub kreatyne?

I taki jadłospis byłby dobry?
Śniadanie 6:30
-Mleko 2% 220 ml + rodzynki z suszonymi jabłkami 30 g + orzechy laskowe 30 g + banan 120 g jeden + płatki owsiane 100 g =897.50 kalorii 27.88 białka 34.75 tłuszczu 109.91 węglowodany

Śniadanie 2 10:00
-chleb żytni razowy 70 g + szynka z indyka 50 g + chudy twaróg =227.19 kalorii 19.04 białka 1.38 tłuszczu 30.50 węglowodany

Obiad 15:00
-Ryż biały 250 g + filet z kurczaka 100 g = 959.00 kalorie 36.50 białko 1.30 tłuszcze 190.00 węglowodany

Wczesna kolacja 17:00
-jajecznica 3x jajka = 356.40 kalorie białko 22,86 g tłuszcze 29 g węglowodany 1 g

Przed snem 22:00
-ostatni posiłek migdały 50 g i jogurt natural

razem wyjdzie 3080 kcal 148 białka 100 tłuszczu 370 węglowodanów
Na czym byś proponował podbić węglowodany a białko ograniczyć? Chciałbym 110 białka, 85 tłuszczu i 450 węglowodanów



Zmieniony przez - TureckiKebab w dniu 2018-01-09 22:30:44
Wysłana -
@georgu help :p
Wysłana -
TureckiKebab
Nie dzieląc na przed i po treningowe to jeść 4 posiłki wystarczy? 7:00 śniadanie 10:00 drugie śniadanie 15:00 obiad 19:00/20:00 kolacja? Czy dodać jeszcze podwieczorek/przekąska 17:00?


Jeśli w 4 posiłkach wciągasz całą kaloryczność/makro, odpowiada Ci taka ilość ze względu na organizację dnia to dlaczego nie

Co do treningu to poszukaj czegoś w dziale trening dla początkujących bo ten twój jest słaby. Zupełnie brak nóg

Masz dipsy w swoim planie, możesz robić odwrotne pompki, diamond push ups.

Witaminy możesz brać.

Co do podbicia węgli to dodaj je do ostatniego posiłku. Warzyw nie wpisałeś to znaczy, że nie jadasz?

Skoro taki rozkład makro chcesz to i tłuszcze musisz obciąć.
Wysłana -
Dipy na krześle chodziło mi o odwrotne pompki.

I na triceps raczej sobie hantelki załatwię.

a diamentowe pompki nie wiem czy się opłaca na razie robić bo robię tylko 3.


Zmieniony przez - TureckiKebab w dniu 2018-01-11 17:14:45

Zmieniony przez - TureckiKebab w dniu 2018-01-11 17:15:18
Wysłana -
Dzisiaj robisz 3, a za miesiąc będziesz trzaskać 30
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź