SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początkujący. Pomoc w ułożeniu planu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2337

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12
Witam. Niedawno kupiłem sobie ławeczkę do ćwiczeń. To jest niezła ławka, ze wszystkim oprócz modlitewnika. Jestem początkujący. Chciałbym trenować 3 razy w tygodniu i chciałbym wziąć na trening te partie:
-klatka piersiowa
-biceps
-triceps
-barki
-plecy
Mógłby ktoś mi pomóc to rozłożyć na tydzień i ile serii oraz powtórzeń? Byłbym bardzo wdzięczny, jak mówię jestem początkujący a chciałbym się za to szybko zabrać :) Wiek 23 lata, 180cm wzrostu, waga 73 kg. W poniedziałek mógłbym ćwiczyć klatkę piersiową i biceps, w środę triceps i barki a w piątek plecy. Tylko problem w tym jakie ćwiczenia mogę robić na samej tej ławeczce. Jest tam również gryf skośny.
To jest ta ławka
http://ania.megasportbielsko.pl/przemek/lawka_hertz_7103/skos2.jpg

Byłbym wdzięczny z propozycji :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6022
Ankieta działu podaj więcej informacji o sobie, jaki jest cel treningu i poczytaj tematy podwieszone tyle na początek. Po przeczytaniu ułóż plan i daj do sprawdzenia bo raczej nikt za Ciebie planu nie ułoży:)

"I WILL SHOW YOU HOW GREAT I AM"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 121 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1257