SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Początek redukcji - kilka pytań

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 28
Płeć M
Cel REDUKCJA/REKOMPOZYCJA
Waga 85
Wzrost 182
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 16-18
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) PRACA SIEDZĄCA
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) SPORT OD ZAWSZE , SIŁOWNIA OK 5-6 LAT Z PRZERWAMI
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie RÓŻNA:)
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) BDB
Stosowana lub planowana suplementacja WITAMINY, WPC, PRZEDTRENINGÓWKI
Wysłana -
Bez wątpienia ma. Badania nie są jednak jednoznaczne w tej kwestii. Teoretycznie trenując na czczo powinieneś więcej spalić. Jednak trening musi być stosunkowo krótki. Na pewno bym nie wykonywał po nim długich aerobów.
Wysłana -
vade
ok, a czy ma jakiś wpływ na palenie fatu to czy trening silowy jest robiony na czczo czy na posilku???trenuje rano ok 7-8


W pewnym stopniu posiłek spożyty przed treningiem ma wpływ, niemniej jednak trenuj tak aby było Ci wygodnie.
Wysłana -
Witam. Panowie jestem 8 dzień na redu je tak jak powyżej (ok 2300-2400kcal) trening 3 x FBW, 1 x tabaty/cf, 1 x squash. Brak typowego cardio.. Waga spadła o jakies 1,2-1,4kg pytanie czy to trochę nie za dużo.. zależy mi aby masa mięsniowa nie ucierpaiała. Zastanawiam się czy nie podbić lekko kcal w DT powiedzmy do 2500 kcal. CO o tym myślicie?? Dodam że raczej ciężko mówic o spadku wody bo ww w stosunku do masy ucięte tylko o 50g
Wysłana -
Jak się zmieniły obwody?>
Wysłana -
ciężko stwierdzić pas jakieś 1cm reszta wydaje się bez zmiany, chociaż sylwetka nie jest tak pełna jak była 50g ww temu
Wysłana -
Skoro poza pasem nie zmieniły się obwody to nie straciłeś masy mięśniowej. Jesteś dopiero w deficycie 8 dni, to naturalne zjawisko skoro zmniejszyłeś podaż energii, że sylwetka nie jest ,,pełna''.
Wysłana -
To jeszcze za krótki okres czasu żeby można było wyciągać wnioski.
https://potreningu.pl/articles/4102/osiem-zasad-bezpiecznej-redukcji--czesc-pierwsza
https://potreningu.pl/articles/4104/osiem-zasad-bezpiecznej-redukcji--czesc-druga 
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź