SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Początek odchudzania

Wysłana -
Hej, przymierzam się do zrzucenia paru cm, a nawet trochę więcej. Po wyliczeniu wyszło mi 1830 kcal zapotrzebowania. Póki co staram się jeździć na rowerze przynajmniej 3 razy tygodniowo, ewentualnie jakieś ćwiczenia domowe chociaż ich nie cierpię. Z jedzenia ograniczam słodycze do minimum, cukier, mniej smażonych potraw, żadnych gotowych, jednym słowem chcę się pomału przestawić na bardziej zdrowe i regularne jedzenie. Ile kalorii z zapotrzebowania musiałabym obciąć na początek? Dodam że mam pracę siedzącą i praktycznie 8 godzin dzienni spędzam na tyłku.
Moje wymiary to:
waga 58kg
wzrost 157cm
brzuch 91 cm
biodra 92 cm
talia 80 cm
klatka piersiowa 91 cm
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zapotrzebowanie wylicz wg wzoru :
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
Potem odejmujesz Ok 300 kcal
Wskazane jest wprowadzenie treningu siłowego
Wysłana -
Właśnie z tego wzoru wyliczyłam. Czyli ok 1500k wystarczy?
Wysłana -
Na siłowy obecnie nie mam zbytnio czasu, a rower ogólnie lubię i pomału poprawiam kondycję która jest masakryczna. Siłowy jest konieczny? Narazie 3-4 razy w tygodniu rower + 2 razy ćwiczenia
Wysłana -
Odpowiednia dieta i trening siłowy są potrzebne w innym razie spalisz głównie mięśnie i będziesz kiepsko wyglądał.
Wysłana -
Wyglądała
Tak , trenig siłowy jest wskazana . Jeżeli zależy Ci na ładnej sylwetce to trzeba zacząć trenować
Wysłana -
Ok, dzieki w takim razie poczytam triche na ten temat i cos pomysle
Wysłana -
Poczytaj o podstawach diety, bo...jedzenie 1500 kcal zrobi Ci kuku.

Tutaj pomocne artykuły

http://www.sfd.pl/temat367367 - Podstawy układania diety
http://www.sfd.pl/temat821284 - Podstawy układania diety cz.2
http://www.sfd.pl/temat523670 - Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2
http://www.sfd.pl/temat315296 - Dieta - ułóż sam/a
Wysłana -
Dzięki. W sensie że za mało czy a dużo?
Wysłana -
Wg wzoru PPM wyszło 1250,25 a całkowita przemiana 2112. do 20% kcal powinnam odjąć więc wychodzi ok 1700. Czy to nie za dużo?
Wysłana -
Za dużo. Zacznij od 2000kcal i na podstawie zmian obwodów ciała koryguj kcal i aktywność. Pamiętać musisz jednak o tym, że podstawą kształtowania sylwetki są treningi siłowe. Nie zmienisz jakości sylwetki bez nich.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź