SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Początek mojej kariery z siłownią

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć
Wiek
Waga
Wzrost
Cel treningowy
Staż treningowy na siłowni
Uprawiane inne sporty
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)
Dieta
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)
Zażywane suplementy
Ostatnio przerabiany plan
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)
Wysłana -
Witam, witam wszystkich zgromadzony forumowiczów. Przygotowywuje się już do rozpoczęcia zajęć na siłowni oraz treningów (street workout ze względu na dostępne treningi w ofercie) i w związku z tym nasuwa mi sie kilka pytań, ale może najpiew coś o sobie. Mam na imię Adrian, 18 lat, ważę +/- 70 kg przy 185 cm wzrostu, od 8 roku życia trenuję piłke nożną na dość wysokim poziomie. Moim celem jest głównie zbudowanie, wyrzeźbienie sylwetki (Od pasa w góre ze względu na w miare silnę i zbudowane nogi). Mam zamiar zacząć się zdrowo odżywiać, pilnować tego, więc nasuwa mi sie kilka pytań:

1. Oczywiste jest to, że przyda mi się plan treningowy z dużym naciskiem na rzeźbe (Od pasa w góre) Ktoś może utowarzyć mi taki plan?

2. Suplementy jakie polecacie? Co może mi się przydać, zwiekszyć efekty pracy? (Witaminy, białko, kreatyna) Poproszę konkrety.

3. Odżywianie, na czym skupiać uwagę? Czego jeść "najwiecej"? Czego unikać?

Dziękuje za zainteresowanie tematem, pozdrawiam.



1.Płeć - Meżczyzna

2.Wiek - 18 lat

3.Waga - +/- 70 kg.

4.Wzrost - +/- 185cm.

5.Cel treningowy - Wyrzeźbienie sylwetki (Od pasa w góre) z lekkim przyrostem masy.

6.Staż treningowy na siłowni - Brak

7.Uprawiane inne sporty - Piłka nożna, już 10 lat treningu na w miare wysokim poziomie.

8.Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) - Full osprzęt siłownia.

9.Dieta - Brak konkretnej, mam zamiar zdrowo się odżywiać, jeżeli to konieczne pilnować danej ilości kalorii.

10.Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) - Brak.

11.Zażywane suplementy - Obecnie brak, ale się pojawią jak tylko dostane informacje co konkretnie sie przyda.

12.Ostatnio przerabiany plan - Brak.

13.Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) - Brak.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
1 za plany się płaci, my na forum mozemy coś Ci doradzic na podstawie tego co sam ułożysz i dasz do oceny
2 potrenuj, za jakiś czas można pomyśleć o włączeniu
3 Temat rzeka, tez od tak się nie da odpowiedzieć, nie można powiedzieć jedz kurczaka i ryż, o wszystko trzeba białko - mięsa, drób, wieprzowina, wołowina, jaja, nabiał, ryby najlepiej świeże, węgle dobre makarony, ryże, kasze, zboża, owoce, tluszcze tłustsze miesa, ryby, oliwy, awokado,itp.
Wysłana -
1. Nie da się ułożyć planu treningowe na rzeźbę od pasa w górę
2. Suplementy Ci nie potrzebne patrz punkt 3
3. Zajmij się sensowną dietą. Jak ona będzie dopięta to nie ma potrzeby na początku suplementów stosować.
Wysłana -
Weź jakiś trening z tematu podwieszonego PIERWSZY ROK TRENINGÓW.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź