sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Początek drogi z treningami

Wysłana -
Yo! Mam 16 lat, moja waga to 69kg a wzrost 185cm. Chciałbym zacząć ćwiczyć sobie w domu posiadam pasy trx, 2 hantle, karimate, gryf łamany i pare obciążników do tego mam jeszcze 2 drążki. I do tego mam parę pytań.
Wiem, że moja waga jest strasznie niska dlatego jem wszystko oprócz jakichś śmieci typu fastfoody czy słodkie napoje gazowane, czy połączenie treningu z tą dietą da mi jakieś rezultaty? Zależy mi na osiągnięciu po prostu zdrowej sylwetki tak aby lekko pokazywały się mięśnie.
I kolejne pytanko, jak często trenować i polecieć w FBW czy rozłożyć sobie treningi na poszczególne partie ciała?
I czy znalazła by się jakaś dobra osóbka, która zrobiła by mi plan przy wykorzystaniu mojego obecnego sprzętu, czy może całkowicie polecieć w trening FBW na pasach trx na początek?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
W Twoim wieku sam fakt stosowania tych wskazówek już dużo zmieni http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html
A trening na pewno zjadziesz tutaj, poproś o ewentualne podpowiedzi http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html 
Wysłana -
Co do treningów bo złożyłem sobie coś takiego.
Biceps
Rozgrzewka 30x sam gryf 30 sek przerwy-tempo szybkie
20-25x lekki ciezar 30sek przerwy- tempo szybkie
15x sredni cieazr 30sek przerwy- tempo srednie
3serie po 8x-12x- tempo opuszczasz 2-3 sek
3 serie po 8x-12x wąski uchwyt-tempo opuszczasz 2-3 sek
3 serie po 8x-12x szeroki uchwyt w pochyleniu- tempo opuszczasz 2-3 sek
Lekki ciężar POMPA NACHWYTEM MAX POWTORZEN- tempo szybkie
Klatka piersiowa

regularne pompki 8
szerokie pompki 8
diamentowe pompki 8
podwyższone regularne pompki 8
podwyższone pompki 8
3 obwody pomiędzy seriami 20sek przerwy

Brzuch

Nie wiem jak te ćwiczenia się fachowo nazywają ale dam wam link




Nogi Bieganie 5km codziennie

No i tu jest moje pytanie, czy to wystarczy? I czy rozłożyć sobie te treningi na poszczególne partie czyli pon. biceps wt. klatka. śr. brzuch i tak w kółko. Czy robić codziennie wszystkie z ćwiczeń? Czy jeszcze może robić przerwy pomiędzy dniami treningu pon biceps śr klatka pt. brzuch itd.






Zmieniony przez - 0xmrk w dniu 2017-04-14 14:11:25
Wysłana -
bieganie to nie jest trening nóg
Poza tym zdajesz sobie sprawę z tego że człowiek ma wiecej mieśni niż tylko zestaw dyskotekowy/plażowy(czyli klate biceps i brzuch)?
Wysłana -
Zdaję sobie z tego sprawę, ale tak jak mówiłem interesuję mnie tylko lekkie pokazanie mięśni przy wadze do której chcę dojść czyli 73-75kg
Wysłana -
a to nie można lekko uwidocznic nóg,pleców,barków?
Wysłana -
No można, to jak dorzucić jeszcze jeden trening powiedzmy nóg i pleców? A do tamten plan ''plażowy'' jest ok? I robić co 2 dni czy codziennie?
Wysłana -
tamten plan też nie jest OK.
Tu masz przykładowy plan: http://www.sfd.pl/[art]_Pierwsze_kroki_w_domowym_treningu.-t528625.html 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź