SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Początek diety redukcyjnej do oceny

Wysłana -
Zacznę od konkretów:
1.29 lat
2. kobieta
3. utrata wagi redukcja tkanki tłuszczowej
4.61 kg
5. 164cm
6. nie znam ( dużo tłuszczu wylewającego się ze spodni na brzuchu udach
7. praca przy komputerze od 7 do 16 , brak aktywności, ewentualnie lekki spacer
8. brak
9. dużo diet z niskim podażem kalorii
10. dobry kontrolowanyh an bierząco
11. białko this is bio TiB
zapotrzebowanie kaloryczne 1818 kcal, puki co nie cwiczę ale mam zamiar wprowadzić jakąs aktywnośc po miesiącu diety, puki co nie mam poprostu na to czasu, a diete moge wprowadzic już od teraz
dieta to kolo 1500 - 1600 kcl wiecej poprostu nie jestem w stanie w siebie zmieścić
z obliczen wyszlo mi:
120g białka
65g tłuszczu
108 wegli
proporcje sa mniej wiecej zachowane

tutaj podaję przykładowy jadłospis w zdjęciach:

bardzo proszę o pomoc, nie wiem czy możn tak zostać, proporcje sa mniej więcej utrzymane, czytałam ze tłuszcz możne dochodzić do 40% nawet
z góry dziękuje







Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wrzuć diete wg wskazowek
http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Nie można jadać tak małych ilości kalorii. 108g węglowodanów to zaledwie 1,5 worka ryżu. Nie wierzę, że nie jesteś w stanie zjeść więcej.
Wysłana -
Tutaj w ogóle jakaś wielka pomyłka w diecie...
Wrzuć ją w tej wersji http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html razem z pełną ankietą z działu - obwody, bf i pozostałe pytania są istotne.
Wysłana -
redukcja
Płeć : kobieta
Wiek : 29
Waga : 61 kg
Wzrost : 164
Obwód klatki : 96
Obwód ramienia : 26
Obwód talii : 73
Obwód uda : 60
Obwód łydki : 34
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 30% (wynik z kalkulatora dostępnego w internecie)
Aktywność w ciągu dnia : praca przy komputerze
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : w czasie obecnym brak,
Odżywianie : słabość do słonych przekąsek - obecnie ich nie jem
Cel :szybka redukcja
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : brak chorób
Preferowane formy aktywności fizycznej : trening w domu - mogę zacząć ćwiczyć dopiero za miesiąc, puki co brak czasu
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : SHAPE SHAKE TiB
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak, ale bez przesady
Stosowane wcześniej diety : brak

wiem ze kaloryczność jest niska, ale nigdy nie jadłam takich ilości białka, i ciężko mi zjeść już to co jest tutaj, podałam przykładowe trzy dni (wiem że jeden z posiłków z boczkiem i parmezanem to może byc przesada, ale w makro się mieści, dlatego chce sprawdzić co fachowcy na to, bo chciałabym wytrzymać na tej diecie ;)
pozdrawiam i dziękuje za wyrozumiałość








Wysłana -
do tego jem oczywiście warzywa - jest ich sporo
Wysłana -
Wylicz dokładnie swoje zapotrzebowanie wg wzoru
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
Na redukcji nie trzeba a nawet nie wolno się głodzić
Wysłana -
wyszło 1820 , tak jak pisałam puki co nie cwiczę bo narazie nie bardzo mam kiedy
Wysłana -
Jedz więc 1820kcal. Bez treningów siłowych redukcja nieszczególnie ma sens. Przeczekaj na bilansie zerowym aż będziesz mogła trenować.
Wysłana -
ok dziękuje, a puki co składniki i proporcje sa w miarę ok?
Wysłana -
Wklej rozpiskę diety, to zobaczymy. Ta głodówka powyżej nie jest ok.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź