SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Początek

Wysłana -
Witam
Mam 16 lat, 180cm i 58kg, zawsze jak zaczynałem ćwiczyć to traciłem na wadze jakieś 2kg po tygodniu, więc musiałem przestać.
Stąd moje pytanie, jak ćwiczyć żeby nie chudnąć? Chciałbym powiększyć klatkę i biceps oraz "przytyć" w rękach (niestety nie mam dostępu do różnych sprzętów, suplementów i do żadnej siłowni). Czy jest w ogóle taka możliwość?
Dodam, że jem około 3 posiłki dziennie, w tym codziennie frytki na obiad (żeby było kalorycznie) i zauważyłem, że przez cały ten czas nie zgrubiałem, tylko przybrałem na wadze (z 56kg na 58,5kg).
Za wszystkie odpowiedzi i porady z góry dziękuję.


Zmieniony przez - rafau01 w dniu 2018-08-09 15:17:19

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A jakim sprzętem dysponujesz? Poza tym, żeby budować masę potrzebne jest większa ilość jedzenia, na 3 posiłkach nie zrobisz masy. Chyba, że zaspokoisz swoje zapotrzebowanie.
Wysłana -
Niestety moim sprzętem mogą być przyrządy domowe, na przykład krzesło jako obiążenie, nic profesjonalnego nie posiadam :/
Wysłana -
Brak sprzętu nie jest problemem, trenuj z własną masa ciała, jest w necie od groma gotowych planów treningowych. A co do jedzonka, dieta to podstawa.
Wysłana -
Przy tym wzroście trochę się napracujesz zanim zobaczysz pierwsze wyniki. Przede wszystkim musisz jeść więcej niż Twój organizm wykorzystuje
Wysłana -
chudniesz bo za mało jesz, musisz więcej jeść jak chcesz nabierać masy mięśniowej
Wysłana -
Twoje pytanie powinno brzmieć "Jak jeść żeby nie chudnąć?"
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź