SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Połączenie FBW z trningiem góra-dół. Ocena, porady, krytyka

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Mężczyzna
Wiek 24
Waga 76
Wzrost 178
Cel treningowy Siła, poprawa sylwetki
Staż treningowy na siłowni 2 lata
Uprawiane inne sporty
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) Full
Dieta Domowa
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) Uszkodzenie dolnej partii kręgosłupa
Zażywane suplementy
Ostatnio przerabiany plan FBW
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)
Wysłana -
Skoro wznosy w przód i bok to na tył barków np wznosy w opadzie. Masz też face pulla, odwrotne rozpietki na maszynie, podciąganie sztangi do klatki w opadzie tułowia i wiele innych...
Wysłana -
Mam jeszcze pytanie odnośnie posiłku potreningowego. Bezpośrednio po treningu zjadam 1 banana i wypijam białko (20g), jakieś 15 minut później jestem w domu, robię mix w blenderze ( 1banan +1jablko +1marchew) a posiłek potreningowy (250g piersi z kurczaka+100g ryżu + warzywa + parmezan) jem jakieś 1,5h po treningu. Jak myślicie odpuścić te owoce i włożyć posiłek 30min po treningu czy zostawić tak jak jest?
Wysłana -
Możesz po prostu zjeśc normalny posiłek 30-40min po zakończeniu treningu.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź