sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

Połączenie CF z treningiem siłowym

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć mężczyzna
Wiek 21
Waga 70
Wzrost 177
Doświadczenie sportowe (wymień wszystkie uprawiane sporty od - do)
Dostęp do sprzętu piłka ręczna
Cel treningowy full
Dieta (przedstaw zrzut z potreningu.pl) wzrost LBM, trzymać bf pod kontrolą, kondycja, sprawność
Stosowanie suplementy (wcześniej, aktualnie) 2400 kcal
Problemy zdrowotne, przeciwwskazania medyczne, kontuzje (opis) monohydrat
Ograniczenia żywieniowe ze względu na zdrowie brak
Dotychczasowa aktywność treningowa (rodzaj, czas, program treningowy) brak
Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach: martwy ciąg, przysiad, wyciskanie leżąc, wyciskanie stojąc, wiosłowanie sztangą, podciąganie na drążku (ilość): split partia 1xtyg
Wysłana -
Tak może być ciężko bo przez harmonogram na studiach mam do dyspozycji 4 dni pod rząd czw-nd i wtorek

A przy aktualnym rozkładzie to dodać we wtorek kompleks i w czwartek lub sobotę obwód?
Wysłana -
To dodaj jedną sesję i to Ci narazie wystarczy. Np. w poniedziałek. Jeśli więcej sesji to zredukuj ilośc treningów siłowych do 3 i wtedy będzie miejsce na 2x CF-raz w dzień wolny a drugi raz po siłowce.
Wysłana -
Rzeczywiście jedna na początek będzie wystarczająca

Mogłoby być coś takiego?

Pn - OFF
Wt - barki + triceps
Śr - OFF
Czw - plecy+tył barku
Pt - CF
Sb - Klatka + biceps
Nd - Nogi

Póki co tylko te dni wchodzą w grę, za jakiś czas będę mieć wolne poniedziałki to będę inaczej kombinował
Wysłana -
Środa też odpada?

To tak naprawdę nie masz za dużo opcji do wyboru. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
Wysłana -
Niestety też, od 8-20 zajęcia + powtórka do czwartkowych ćwiczeń więc choćbym chciał to nie mam jak

Ale za niedługo odpadną mi 3 h zajęć w poniedziałki, ale znowu potem nowy semestr więc nowy plan
Wysłana -
Ja bym Ci zaproponował "poświęcić" ze 2-3 tygodnie na spróbowanie różnych połączeń i wybranie takiego, które Ci najbardziej podpasuje. Teorie są różne ale tak na prawdę to Ty najlepiej znasz swoje ciało i sam musisz ocenić czy pasuje Ci sesja CF w osobny dzień, czy jako dodatek po treningu.

Może połącz najbardziej współpracujące partie na jednym treningu i wygospodarujesz w ten sposób 1 dodatkowy dzień
klatka + barki + triceps
blecy + biceps
nogi

Przy sensownie ułożonym nie przekombinowanym planie takie połączenie może dać całkiem dobre efekty.
Wysłana -
Teraz mam tak jak pisałem taki luźny okres to pokombinuje, wybiorę to co będzie najlepsze dla mnie i pod względem treningowym ale też i czasowym

Dzięki
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź