SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Połączenie.

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 4931

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 35
Witam.
Jestem nowy na forum, jeśli źle sformułowałem tytuł postu, bądź źle go umieściłem - z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość.
Otóż moim pytaniem jest, czy mogę połączyć dwie sztuki walki? W swojej karierze trenowałem stójkę jak i parter, ale przy moim słomianym zapale szybko to kończyłem.
Aktualnie, chcę się zapisać na treningi kickboxing'u i judo (z góry uprzedzam, że chcę trenować hobbystycznie, aniżeli pod względem zawodów). Jestem początkujący, treningi odbywają się w dwóch innych klubach. Przedstawiam schemat jak miałoby to wyglądać:
Poniedziałek - judo
Wtorek - kickboxing
Czwartek - kickboxing.
Proszę o wszelkie rady za które z góry serdeczne dzięki.
5!

Ps. Informacje o mnie, jeśli się przydadzą:
Wiek: 24 lata
Wzrost: 180cm
Waga: 72kg

PS2. Uwzględnie jeszcze, że mam na to czas i chęci.



Zmieniony przez - speedczasty w dniu 2017-09-24 07:23:18

Zmieniony przez - speedczasty w dniu 2017-09-24 07:29:06
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 35
Dzięki za wszelkie rady i sugestie każdemu z osobna. Wyciągnąłem z nich jak i z trenowania obu sztuk wnioski, z których chcę ćwiczyć wg mojego schematu. Bardziej pod względem hobbystycznym chcę to robić, niekoniecznie pod pretekstem napie** na ulicach. Pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 250 Napisanych postów 792 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 11203
...