SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Plan treningu po dość długiej przerwie

Wysłana -
Witam,
mam prośbę aby ktoś mógł mi dobrze doradzić, jak dobrze rozplanować, plan treningowy. Czyli mam na myśli tak:
- ile dni w tygodniu ćwiczyć
- w jaki dzień jakie partie ćwiczyć aby
się dobrze rozwijały
- ile ćwiczeń na każdą partię
- jeszcze ewentualnie jakie ćwiczenia mogę robić jak bym nie miał dostępu do siłowni,ani żadnego sprzętu
Od razu mówię, że nie mam zamieru brać żadnych odżywek, żadnych wspomagaczy ani nic z tych rzeczy.
Teraz ćwiczę, ale jak by to powiedzieć w kratkę, ponieważ chodzę do szkoły, no to niestety trzeba się uczyć (niestety). Mam około 170cm i około 61kg.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Moze zaproponuj jakis trening, nie wiemy czy mozesz trenowac 3 czy 4 dni.
Wysłana -
W sensie jak dokładnie?
Wysłana -
Ułóż sobie jakis plan jak to widzisz i daj do oceny. Mozesz gotowymi planami z forum się sugerować.
Wysłana -
No na przykład:
1 dzień: klata + triceps
2 dzień: nogi + barki
3 dzień: plecy + biceps
Brzuch w każdy dzień treningu
Mi w gruncie rzeczy chodzi o to, ile ćwiczeń na każdą partie i najlepiej jakie ćwiczenia. W jaki sposób zwiększać ciężar.
Wysłana -
I chciałbym wiedzieć, czy to dobrze że widać mi żebra? Tak odrazu pod klatką.
Wysłana -
żebra czy mięśnie zębate ?
zerknij na ten plan
http://www.sfd.pl/SPLIT_klasyczny-t1135958.html 
Wysłana -
krzysztof 15924
I chciałbym wiedzieć, czy to dobrze że widać mi żebra? Tak odrazu pod klatką.


To raczej mięśnie zębate.
Wysłana -
Super, dzięki za pomoc
Wysłana -
moim zdaniem powinieneś -przynajmniej przez ten czas niejako przygotowawczy czy adaptacyjny po powrocie- trenować raczej programem zawierający dużą częstotliwość trenowanych grup a małą objętość
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź