SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Plan treningowy pod bieg przełajowy [3 km]

Wysłana -
Witam, piszę w tym dziale iż potrzebuję planu treningowego.
Mam 17 lat, lecz już od 4 lat biegam dla siebie, jak i na zawody.
Za miesiąc zbliżają się zawody (Finał - mistrzostwa województwa), są to biegi przełajowe na dystansie 2x1,5km.
Teren jest bardzo stromy (połowa trasy to praktycznie góra dół), jako iż nie mam gdzie ćwiczyć (oprócz bieżni i siłowni), ponieważ teren w moim rejonie jest płaski, potrzebuję pomocy od eksperta.
Z łydkami nie ma żadnego problemu, lecz gdy brałem udział 2 lata temu byłem przez 1/4 biegu pierwszy, jestem bardziej sprinterem (lecz nie zniechęca mnie to do dłuższych dystansów). Później nawet, nie tyle co kondycja, lecz wysiadały mi uda.
Podczas biegu na początku trzeba znaleźć się w pierwszej trójce, iż bierze udział w nim ponad 100 osób które będą blokowały przejście iż trasa się zwęża.
Moja waga to około 80 kg (ostatnio dużo ćwiczyłem typowo pod wygląd, opuszczając nogi)
Wzrost 180 cm.
Proszę o pomoc z doborem ćwiczeń.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ciężko dobrać trening. na youtube jest pełno poradników. a miesiąc na przygotowanie to dosyć mało. Napewno bedziesz musiał wpleść jakieś interwały w trening wytrzymałościowy, symulujące ukształtowanie terenu. Jeśli biegasz ćwicz nogi! :)
Wysłana -
Ja bym robił interwały biegowe plus kompleksy metaboliczne. Jedyne co możesz na tym etapie to pracować nad szybkością i wytrzymałością wraz z dynamiką.





Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-05-10 10:10:48
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź