SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan treningowy kalistenika FBW czy poprawny

Wysłana -
witam, jakiś czas już trenuję i chcę sprawdzić czy wszystko robię w miarę poprawnie.Mam też pytanie odnośnie ile mniej więcej ćwiczeń powinien mieć plan FBW w kalistenice.Robię też tak, że w jeden dzień mam trening FBW a w następny lekki trening "wzmacniający" czy to dobrze?Dlatego też pytam o fbw bo nie wiem czy nie lepiej połączyć te dwa dni w jeden.Co 30 treningów mam zamiar coś zmieniać, na razie zmieniłem pompki zwykłe i szerokość chwytu w podciągnięciach.Ile też robić serii 3 czy 4?Trenuje co drugi dzień.

pompki szerokie 11/11/11

podciągnięcia nachwyt szeroki 3/3/3

dipy 7/6/6

wznosy nóg leżąc 10/10/10

pełne przysiady na jednej nodze z wodą trzymaną w ręce dla równowagi 2/2/2

czas odpoczynku między ćwiczeniami/seriami 1:30

trening dzień po:

rozjazdy kółkiem 5/5/5
plank 46/46/46s
plank bokiem 33/33/33s na stronę
zwisanie na drazku 34/34/34

czas odpoczynku miedzy cwiczeniami/seriami 1 min



Zmieniony przez - kantaxo w dniu 2018-04-14 08:02:33
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Plan ok ale na nogi wybrałbym inne ćwiczenie. Przysiady na jednej nodze bardzo mocno obciążają staw kolanowy.
Spróbuj wykroków.
Wysłana -
a łączyć oba dni w jeden czy w ogóle zrezygnować i w drugi odpoczywać?
Wysłana -
Zostaw maks 2 ćwiczenia na brzuch i wtedy mozeszz polaczyc.
Wysłana -
rozjazdy kółkiem 3/3/3/3/3

plank 28/28/28/28/28s

dipy 4/4/4/4/4 rozstaw poręczy 51cm

pompki szerokie klata do ziemi 6/6/6/6/6

podciągnięcia nachwyt szeroki 2/2/2/2/1

pełne przysiady na jednej nodze z wodą trzymaną w ręce 2/2/2/2/1

przysiady bługarskie z nogą na łóżku może być z baniakiem wody 6/6/6/6/6

zwisanie na drazku 20/20/20



odpoczynek 1:30 jeżeli obwód a jeżeli przerwa po każdej serii to 54s



Złączyłem te 2 dni i podzieliłem na serie siłowe, co o tym sądzisz?Robić też tutaj obwód czy normalnie z przerwą między seriami?Wczoraj robiłem ten obwód obwód.Ten trening(obwodowy) nie trwa aż tak długo w porównaniu ze zwykłymi seriami bo dodałem ćwiczenia i dodatkowe serie.
Wysłana -
Brzuch daj na koniec i nie rób w formie obwodu. Będzie git.
Wysłana -
Dlaczego nie w formie obwodu?
Wysłana -
Jeśli celem jest budowanie mięsni to lepiej zrobić każde ćwiczenie osobno. Dzięki temu masz więcej siły i stosujesz większe ciężary a więc dochodzi do większego napięcia mechanicznego.
Wysłana -
Na razie sama masa ciała, lekkie problemy z kręgosłupem.Nie jestem pewny czy dodatkowe obciążenie mi nie zaszkodzi.


Zmieniony przez - kantaxo w dniu 2018-04-17 22:44:08
Wysłana -
Ale mimo wszystko robiłbym po kolei.
Wysłana -
Ok.Będę testował, a co daje przeniesienie ćwiczeń na brzuch na sam koniec?
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź