SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy i dieta

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2679

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Plany treningowe.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 209
Witam
Jestem nowy na tym forum.
Nazywam się Robert mam 16lat ważę 68kg mam 180 wzrostu i chciałbym nabrać masy mięśniowej ale jestem zielony. Swoją przygodę z siłownią zacząłem miesiąc temu. Prosiłbym aby ktoś ułożył mi ćwiczenia (teraz ćwiczę na maszynach) i dietę (jestem chudy) staram się jeść zdrowo, owoce, warzywa, białko, jakieś serki proteinowe (12g białka), omlety, jajecznica (4jajka) (zrezygnowałem nawet z chipsów i coli a zastąpiłem ją mlekiem . Na siłownie chodzę poniedziałek, środa i piątek lub sobota. Ćwiczę całe ciało w jednym dniu, tak wiem źle to robię dlatego to piszę aby ktoś mi ułożył jakieś ćwiczenia. Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam



Zmieniony przez - robert251k w dniu 2017-04-23 14:02:16

Zmieniony przez - robert251k w dniu 2017-04-23 14:21:12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293
To że ćwiczysz całe ciało na jednym treningu to ok to tzw trening FBW. Na forum nie ukladamy planów, mozemy ocenić to co sam nam zaproponujesz na podstawie przeczytanych tematow https://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html