SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan treningowy , czy dobry? prosze o opinie.

Wysłana -
Witam , dopiero zaczynam zabawę z kulturystyka wiec jeszcze jestem zielony w tych tematach ale jakoś na swój sposób zrobiłem sobie plan treningowy , wiec prosiłbym o rady dotyczące tego planu a mianowicie co jest dobrze a co należny zmienić , dodam ze mam 10 kg nadwagi ( obliczane z BMI ) oto plan :
Poniedziałek : 5 serii po 10 powtórzeń
1:UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE W PODPORZE O KOLANO
2:Uginanie ramion stojąc - uchwyt młotkowy
3:unoszenie hantli w przód
4:Unoszenie sztangielek bokiem w górę
5:Wyciskanie sztangielek
Wtorek :
1: Skakanka 30-40 min ( z przerwami )
2: Drążek ( narazie trenuje opuszczanie bo podciagne sie tylko 2 razy )
1 seria 5 opuszczeń
2 seria 7 opuszczeń
3 seria 5 opuszczeń
4 seria 5 opuszczeń
5 seria 7 opuszczeń
Środa : 5 serii 10 powtorzen
1: podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia
2: podciąganie sztangielki w opadzie
3: przysiady wykroczne z hantlami
4: uginanie nadgarstków podchwytem
5: uginanie ramion ze sztangielkami
Czwartek : WOLNE
Piątek 5 serii 10 powtórzeń
1: przysiady ze sztanga na barkach
2: rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce
3: wyciskanie sztangielek leżąc
4 : prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie
5: unoszenie sztangielek w opadzie tułowia
Sobota : WOLNE
Niedziela:
Skakanka 30-40 min ( z przerwami )
Drązek : natomiast z tym drążkiem to jest tak ze dopóki nie podciągnę się więcej jak 4 razy , będę trenował opuszczanie z treningu na trening będę dodawał o jedno opuszczanie więcej do serii.

oto cały mój plan ćwiczeń , nadaje się to do czegoś?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zacznij od gotowych planów, nie ma co kombinować, skakanka w nietreningowy moze zostać
Wysłana -