SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan treningowy , czy dobry? prosze o opinie.

Wysłana -
Witam , dopiero zaczynam zabawę z kulturystyka wiec jeszcze jestem zielony w tych tematach ale jakoś na swój sposób zrobiłem sobie plan treningowy , wiec prosiłbym o rady dotyczące tego planu a mianowicie co jest dobrze a co należny zmienić , dodam ze mam 10 kg nadwagi ( obliczane z BMI ) oto plan :
Poniedziałek : 5 serii po 10 powtórzeń
1:UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE W PODPORZE O KOLANO
2:Uginanie ramion stojąc - uchwyt młotkowy
3:unoszenie hantli w przód
4:Unoszenie sztangielek bokiem w górę
5:Wyciskanie sztangielek
Wtorek :
1: Skakanka 30-40 min ( z przerwami )
2: Drążek ( narazie trenuje opuszczanie bo podciagne sie tylko 2 razy )
1 seria 5 opuszczeń
2 seria 7 opuszczeń
3 seria 5 opuszczeń
4 seria 5 opuszczeń
5 seria 7 opuszczeń
Środa : 5 serii 10 powtorzen
1: podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia
2: podciąganie sztangielki w opadzie
3: przysiady wykroczne z hantlami
4: uginanie nadgarstków podchwytem
5: uginanie ramion ze sztangielkami
Czwartek : WOLNE
Piątek 5 serii 10 powtórzeń
1: przysiady ze sztanga na barkach
2: rozpiętki ze sztangielkami w leżeniu na ławce
3: wyciskanie sztangielek leżąc
4 : prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie
5: unoszenie sztangielek w opadzie tułowia
Sobota : WOLNE
Niedziela:
Skakanka 30-40 min ( z przerwami )
Drązek : natomiast z tym drążkiem to jest tak ze dopóki nie podciągnę się więcej jak 4 razy , będę trenował opuszczanie z treningu na trening będę dodawał o jedno opuszczanie więcej do serii.

oto cały mój plan ćwiczeń , nadaje się to do czegoś?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zacznij od gotowych planów, nie ma co kombinować, skakanka w nietreningowy moze zostać
Wysłana -
plan kiepski, daj cos ogolnorozwojowego, klasyczne FBW, lub PUSH/PULL-a
Wysłana -
Temat podwieszony pierwszy rok treningów. Tam masz gotowe i sprawdzone plany
Wysłana -
Dobra rozumiem plan kiepski a możecie wyjaśnić dlaczego? To w tym planie jest złego, dostosuję się do waszych porad ale po prostu sam dla siebie chciałbym wiedzieć. I chciałbym jeszcze dodać że trenuje w domu i nie mam sztangi tylko hantle i Drążek


Zmieniony przez - p1kus w dniu 2018-02-06 08:06:06
Wysłana -
bo trenujesz jakies wybrane partie w niewiadomo jakiej kolejnosci, co przysiecalo Ci polaczeniom tego typu?
chodzi by trening opierac na wielostawowaych podstawach, gdzie zazwyczaj od parii najbardziej wymagajacej energetycznie, do mniejszych grup ustawia sie cwiczenia
Wysłana -
Po prostu myślałem że to będzie spoko z tego względu że co dzień trenuje inne partie mięśni klatkę plecy nogi brzuch natomiast do ćwiczeń fbw czy push pull nie mam sztangi a większość tych ćwiczeń opiera się na sztandze której niestety nie mam, chciałem jeszcze dodać że trzymam dietę.
Wysłana -
jak zaczynasz zabawe w BB, lepiej sprawdzaja sie schematy, ktore pozola na wyrobienie nawykow w podstawowych bojach silowych, wiec plany dzileone moga byc tutaj opcja nieco gorsza
Wysłana -
Ten trening wygląda jakbyś po prostu upchał do kilku dni wszystkie ćwiczenia, które Ci przyszły do głowy. Efektywny program musi mieć wszystko odpowiednio zaprogramowane i żadne ćwiczenie nie jest tam dziełem przypadku.
Wysłana -
Dobra Panowie czyli możecie mi napisać plan na jeden dzień tak żebym się mógł do tego odnieść? Ile serii, ile powtórzeń i jakie odstępy między seriami, tak więc jak mówiłem za dużo rzeczy do treningu nie mam i narazie nie mam w planach chodzic na siłownię z paru powodów, dlatego chciałem poprawić swoją sylwetkę w domu z dostępnym sprzętem.
Wysłana -
http://www.sfd.pl/FBW__Full_Body_Workout-t1135959.html 
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź