SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan treningowy , czy dobry? prosze o opinie.

Wysłana -
Ciężary dobieraj tak żebyś miał zapas w ostatniej serii 1-2 powtórzeń, nie ma sensu doprowadzać do upadku mięśniowego.
Wysłana -
No dobra, mniej więcej wiem o co chodzi teraz tylko zacznie się dobieranie ciężaru pod dane ćwiczenie bo podejrzewam że od pierwszego razu to ciężko dobrać początek treningów jest metoda prób i błędów?
Wysłana -
dokaldnie tak, muisz oszacowac ile jestes w stanie wykorzystac w danej serii
Wysłana -
Zacznij od pustej sztangi i dokladaj 5-10kg co serię. Zakończysz kiedy pójdzie ciezko.
Wysłana -
Nie no od pustej to może troszkę przesada bo mam już trochę siły robiłem ma magazynie gdzie dziennie przezucalo się towaru po 4-5 ton w workach po 25 i 50 kg więc chyba że sensu od pustej zaczynać jak sądzicie?
Wysłana -
To trochę inny rodzaj pracy dla mięśnie. Zacznij od pustej sztango później na kolejnych treningach sam zweryfikujesz od jakiego ciężaru zacząć.
Wysłana -
dobra super to zrobię tak jak radzicie w końcu siedzicie w tym dłużej , nie będę się wymądrzał , teraz kolejne pytanie bo czytałem ze średnio na 1kg ciała powinno się zjeść 1,5-2 g białka i z moich obliczeń wynika ze powinienem zjeść 156g natomiast z tego co czytałem to organizm nie przyjmie więcej w jednym posiłku niż 30 g czy to prawda i z jakich źródeł najlepiej czerpać białko ?
Wysłana -
To przyjmowanie w jednym posiłku to już dawno obalony mit. Możesz zjeść więcej w jednym posiłku.
A źródła mięso ( drób, wołowina, wieprzowina), ryby, jajka, nabiał to część ale jedne z lepszych źródeł.
Wysłana -
Nabiał z lepszych źródeł? Co masz na myśli?
Wysłana -
Wszystkie wymienione to lepsze źródła białka bo wiadomo, że jest jeszcze białko roślinne gorzej strawne ale też.
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź