SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 947

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez rion10 z działu Trening dla zaawansowanych.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 202 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1057
Witam. Na początek kilka informacji o mnie:
Wiek:23
Staż:rok
Waga:74
Wzrost: 179
Inne aktywności: wcześniej tak, obecnie praca 8h na nogach średnio ok 13km dziennie chodzone
Dieta: tak lecz raczej na zasadzie zdrowego odżywiania bez liczenia kalorii

Ćwiczę od około roku fbw, generalnie progress widzę jakiś lecz nie do końca jestem zadowolony z efektów, raczej nie mogę przybrać na wadze. Chciałbym zwrócić się z prośba do kogoś ogarniętego o dopasowanie treningu oraz diety pod moja osobę albo może bardziej korekty tego co robię na ta chwile.

Mój przykładowy trening:
-Przysiady ze sztanga 4 x10 (zwiększam ciężar co serie zaczynajac od 50kg kończąc na ok 65)
-podciąganie szeroko nachwytem 3x8
-wiosłowanie 3x10
-wyciskanie płasko 4x10(również zwiększajac ciężar co serie)
-wyciskanie żołnierskie 4x 10
-unoszenie hantli bokiem 4x10
-modlitewnik lub przyciąganie na wyciągu
-ściąganie warkoczu z góry na wyciągu
-brzuch różnie

Zamienniki:
-wypychanie nogami na suwnicy
-przyciąganie hantla w opadzie
-rozpiętki na maszynie

Generalnie robię po 1 ćwiczeniu na partie lecz co trening wybiera po 2partie i robię dodatkowe ćwiczenie.

Nie jestem zadowolony z progresu klatki piersiowej ale zawsze miałem z tym problem, chciałbym troche przybrać na masie przez najbliższe miesiące lecz nie za dużo i jednocześnie nakarmić mięśnia. Proszę o rady odnoscie tego co muszę poprawić. Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!