SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan pod siłę i redukcji wagi

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 555

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Wiek 5 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1750
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 18
Waga : 100kg
Wzrost : 175cm
Cel treningowy : Siła, redukcja
Staż treningowy na siłowni : 15 miesięcy
Uprawiane inne sporty : Brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Sztanga, sztangielki, ławka, stojaki, drążek
Dieta : Brak, staram się jeść czysto, głównie tłuszcze i białko.
Przeciwskazania medyczne : Brak
Zażywane suplementy : Kreatyna, białko, witaminy
Ostatnio przerabiany plan: FBW
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad - 170kg, MC - 190, Wyciskanie leżąc - 125kg.

Witam, trenuję jednym i tym samym planem FBW od 15 miesięcy, zmieniał się tylko zakres powtórzeń i czasami dodawałem lub usuwałem ćwiczenia izolacyjne, większość bez diety i często z suplementami, ogólnie z rezultatów jestem zadowolony, ale doszedłem do wniosku, że przydało by się coś zmienić i prosiłbym o radę osób bardziej doświadczonych. Jeszcze się zastanawiam czy coś zmieniać, bo progres po paru miesiącach stagnacji ruszył, ale chciałbym go popchnąć jeszcze bardziej. Zastanawiam się nad trzema planami:

1. Plan A i B (Pn A/Śr B/Pt A) i co tydzień zmiana kolejności (B/A/B) - Tym planem ćwiczyłem od zawsze, ale teraz ulepszyłbym go trochę.
2. Plan taki jak wyżej tylko 4 razy w tygodniu na zmianę i odrobinę inaczej dobrane ćwiczenia do tych podstawowych.
3. Plan A/B/C A i B takie jak wyżej, lecz C byłby takim treningiem, na którym ćwiczyłbym inne ćwiczenia, na które nie było miejsca w Planie A i B.