SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan na rzeźbę + zrzucenie masy..

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1022

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 116
Witam wszystkich!
Jestem dopiero początkujący w tych sprawach... Chciałbym ćwiczyć, tylko co do planu jestem zielony. 4-5 razy w tygodniu na rzeźbę. Może jakaś dieta? Oprócz tego codziennie biegam po swojej miejscowości ;)



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 97

Wzrost: 174

Cel treningowy: zrzucenie tkanki tłuszczowej + rzeźba

Staż treningowy na słowni: dopiero stawiam pierwsze kroki

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka regulowana (prosta, dół, góra), sztanga prosta/łamana, hantle, worek treningowy, modlitewnik, ~motylek? na nogi

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 587 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10331
Jesli masz możliwość na początek zrobiłbym ACT, jeśli nie to rób FBW. Potrzebne artykuły i przykładowe plany znajdziesz w postach podwieszonych.
Dieta jest potrzebna (konieczna), na początek nie musisz wyliczać kalorii, ale zacznij wprowadzać w życie "10 wskazówek żywieniowych" -> posty podwieszone działu Odżywianie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 622 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7218
A moze by tak po zrzuceniu tłuszczu zaczac masowac ? Tylko troszke wegle obnizyc bo sie znów zalejesz. Dział odżywianie, - bo dieta to podstawa.