SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan na początek FBW

Wysłana -
Cześć, chciałbym aby zobaczył to ktoś bardziej doświadczony i doradził zmiany, które warto wdrożyć. Obecnie wygląda to tak:
Dom
Pompki z przytrzymaniem na dole 3s
Rozpiętki z hantlami na piłce 4s  
Martwy ciąg stojąc prosto z hantlami 4s
Wyciskanie w chwycie młotkowym 4s
Plank 3s
Przenoszenie hantla za głowe a piłce 4s
Przysiad bułgarski 4s
Wyciskanie hantli sprzed klatki na piłce 4s
Prostowanie ramion z hantlami 4s
Wyciskanie klasyczne na biceps 3s + 1s "21"
Plan: Przybrać trochę kg i poprawić sylwetkę "chuderlaka"
Lat 20, 184cm wzrostu, 72kg. Trening 3x w tygodniu, sprzęt do dyspozycji to jedynie hantle + piłka gimnastyczna.
To traktuje jako wstęp i po pewnym czasie chce przenieść się na siłownię, aktualnie brak czasu na dojazdy i tym samym funduszy
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ja bym zupełnie inaczej poukładał ćwiczenia w tym planie treningowym. A daj jakieś informacje o sobie. Najlepiej ankietę z podwieszonych.
Wysłana -
WIEK: 20
WAGA: 71/72kg
WZROST: 184cm
WYMIARY: mogę wrzucić wieczorem, aktualnie jestem poza domem
STAZ NA SILOWNI: 1,5 miesiąca ćwiczeń w domu
DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: brak
KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: w grę wchodzi tylko jakieś WPC, nie za drogie
POZIOM BF% ok. 15%
TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): ektomorfik, koścista budowa, wąskie ramiona
Czy masz dietę? Nic specjalnego, ograniczyłem słodycze, staram się jeść więcej i zdrowo, duża ilość białka
Wysłana -
Zjadłem kilka pkt, już dodaje
Cel treningowy : przybranie masy i polepszenie sylwetki

Uprawiane inne sporty : 8/9 lat piłki nożnej

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : hantle, piłka gimnastyczna

Przeciwskazania medyczne : brak

Ostatnio przerabiany plan: w.w z drobnymi zmianami
Wysłana -
Jak dieta będzie dobra to poukładaj ćwiczenia od najcięższych do najlżejszych i wrzuć tutaj to go dopracujemy.
Wysłana -
Lepiej przeplatac ćwiczenia np. jedno na biceps, później klatka, nogi czy partie po kolei?
Wysłana -
JakoTaki
Lepiej przeplatac ćwiczenia np. jedno na biceps, później klatka, nogi czy partie po kolei?


Zrób sobie systemem seryjnym czyli najpierw wszystkie serie jednego ćwiczenia, a później przechodzisz do kolejnego.
Wysłana -
Tak robię, bardziej chodziło mi o to czy od razu robić wszystko na nogi czy zrobić 3s przysiadów, później jakieś 2 ćwiczenia i kolejne 3s czegoś na nogi. Czy nogi robić po sobie
Wysłana -
JakoTaki
Tak robię, bardziej chodziło mi o to czy od razu robić wszystko na nogi czy zrobić 3s przysiadów, później jakieś 2 ćwiczenia i kolejne 3s czegoś na nogi. Czy nogi robić po sobie


Tak rób czyli każda partia w całości. Czyli wszystkie ćwiczenia na nogi, potem wszystkie na klatkę itd będzie najlepiej.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź