SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan na drążek i bieganie.

Wysłana -
Witam wszystkich.

Mam spory problem. Muszę poprawić....sorry. Muszę wyrobić sobie podciąganie na drążku i zbudować kondycję. Mam na to jakieś 7 tygodni. Może ciut mniej. Drążek wygląda fatalnie. Obecnie mogę zrobić 1 pełne powtórzenie i jedno niepełne. Muszę podciągnąć się brodą na wysokość drążka. Jeśli chodzi o bieganie. Obecnie robię 1 km takie chyba normalnego biegu. Żadne wysokie tempo, ale widać, że biegnę. Następnie 500 m marszu. Potem 1 km biegu, 500 m marszu i 600 m biegu. Łącznie jakieś 3,6 km takimi interwałami.
Chciałbym:
-podciągać się 6-8 razy lub możliwie więcej,
-biegać w systemie bip test aby jako tako to wyszło,
-robić tzw. kopertę.

Jeśli chodzi o drążek. Lepiej trenować tylko na drążku, czy może robić jakąś podbudowę na siłowni? Ćwiczenia na biceps, triceps, przedramiona i plecy?
Podobno na początek dobrze jest zacząć podciągnięcia negatywne i stosować to z tzw. smarowaniem gwintów.
Jeśli chodzi o bieganie. Mój system ma jakiś sens? Docelowo chciałbym biegać 3 km robiąc zróżnicowane tempo.

Wiek 30 lat.
Wzrost: 166 cm.
Waga: 79 kg.

Wiem, że czasu nie jest specjalnie dużo, ale chciałbym po prostu osiągnąć takie wyniki jak wyżej. Robię to dla siebie z powodów osobistych, ale bardzo mi na tym zależy. Nie ćwiczyłem na poważnie jakieś 3,5 roku. Może więcej. Nigdy nie byłem typem sportowca, ale przy wspomnianych ćwiczeniach byłem w stanie dźwignąć 100 kg na klatkę na 2 razy. Chcę zrobić coś dla siebie i dać pozytywny sygnał ważnym dla mnie ludziom. Obawiam się zawieść.

Czy ktoś dąłby radę rozpisać mi jakiś plan treningowy na cel, który chcę osiągnąć wliczając intensywność, pomysł na trening i odpoczynek. Może ktoś coś doradzi odnośnie diety? Bardzo was proszę o wsparcie.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
http://www.sfd.pl/***TRENING_DLA_PRZYSZŁYCH_ŻOŁNIERZY***-t462955.html 
Wysłana -
W siedem tygodni będzie Ci ciężko ta solidnie poprawić ilość podciągnięć na drążku. Bo jedno powtórzenie to mało
Wysłana -
Przy odpowiednim zaangażowaniu jest to do zrobienia.
Wysłana -
ronie220
Przy odpowiednim zaangażowaniu jest to do zrobienia.


Dodam, że muszę to póki co robić po pracy. Do pracy dojeżdżam godzinę czasu. Dochodzi zmęczenie. Co twoim zdaniem powinienem zrobić i ile podciągnięć mogę osiągnąć?
Wysłana -
rion10
W siedem tygodni będzie Ci ciężko ta solidnie poprawić ilość podciągnięć na drążku. Bo jedno powtórzenie to mało


Więc ile mogę osiągnąć?
Wysłana -
luźno88
ronie220
Przy odpowiednim zaangażowaniu jest to do zrobienia.


Dodam, że muszę to póki co robić po pracy. Do pracy dojeżdżam godzinę czasu. Dochodzi zmęczenie. Co twoim zdaniem powinienem zrobić i ile podciągnięć mogę osiągnąć?


Teraz podciągniesz się tylko raz?


Trzeba zacząc od negatywów i podciągania z asystą gum oporowych.
Wysłana -
luźno88
rion10
W siedem tygodni będzie Ci ciężko ta solidnie poprawić ilość podciągnięć na drążku. Bo jedno powtórzenie to mało


Więc ile mogę osiągnąć?


To zależy dużo od predyspozycji i podejścia do tematu, ale kilka powtórzeń można podciągnąć do przodu.
Wysłana -
OK. Zacząłem. Póki co staram się stosować negatywy ze smarowaniem gwintów. Robię po 3 negatywy z tej pozycji, którą daję radę utrzymać. Wchodzę na stołek. Wybijam się i staram się zatrzymać. Na ogół wychodzi kont 90 stopni na ramionach.
Wysłana -
Pompki, pływanie mają sens do treningu drążka? Myślę też, czy po kilku seriach negatywów nie zrobić uzupełnienia na siłce, czyli biceps, triceps, przedramię, plecy.
Wysłana -
nie rozumiem o co chodzi z tymi negatywa,i i uzupełnieniem treningu na siłwoni, tzn podciąganie robisz w domu, chcesz isć na siłowni i zrobić biceps triceps i reszte pleców ?
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź