SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan na drążek i bieganie.

Wysłana -
nawet jak buja i nie trzyma pozycji, to bedzie bil na glowe wyciag %)
Wysłana -
co do drążka to najważniejsze żeby pamiętać o ściąganiu łopatek i ćwicz najszerszy grzbietu i plecy przede wszystkim ... co do biegania to trochę bez sensu się do tego zabierasz.... jeżeli chodzi o bieg ciągły w stałym tempie na 3 km to ćwicz sobie na przykład : np. 4 serie po 1 km w tempie na 86-95% tętna maksymalnego lub 2 serie po 2 km takim tempem pomiędzy seriami rób przerwę ok 5 minut ... co do interwałów to charakteryzują się wysoką intensywnością więc jak piszesz że biegniesz 600 m tempem nie za szybkim ale widać że biegniesz a później 500 idziesz to w sumie żadne interwały.... rób 200 m na 80-90 % i 200 m maszeruj na początku ...później zwiększaj dystans biegu jak trochę kondycji wyrobisz ;) tak z 5 - 6 serii ....
Wysłana -
Sporo osób się buja, najlepiej jakby ktoś te nogi trzymał w dobrej pozycji czy przy ścianie gdzieś robić jak jest drążek, mniejsze bujanie jest jak zamaist za nogi się, gumę się zaczepi pod kolana.
Wysłana -
U mnie jest drążek przy ścianie i od początku wszyscy musieli podciągać się technicznie.
Wysłana -
to jest najlepsza opcja, ale na siłowni najczęściej maszyny i drążki są na wolnej przestrzeni, że tak napiszę ;)
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź