SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan fbw do oceny

Wysłana -
Witam cwicze planem fbw:
A
Przysiady ze sztanga 4x10
Sciaganie drazka do klatki 4x10
Wyciskanie żołnierskie 4x10
Wyciskanie na klatke 4x10
Uginanie na biceps 3x10
B
Martwy ciag 4x10
Wyciskanie na klatke 4x10
Wyciskanie żołnierskie 4x10
Wioslowanie sztanga 4x10
Prostowanie na triceps na wyciągu 3x10
Czy ten plan daje rade 3 razy w tygodniu na zmiane a b ?
I czy sens jest go robić 2 razy w tygodniu?
Cel masa i siła


Zmieniony przez - Hudino w dniu 2018-04-25 15:54:41
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj, napis znam jeszcze podstawowe dane z ankiety dzialu o sobie
musimy wiedziec dla kogo jets plan
Wysłana -
Płeć : mężczyzna

Wiek : 16

Waga : 75

Wzrost : 176

Cel treningowy : masa/siła

Staż treningowy na siłowni : 1.5 miesiaca

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzęt

Dieta : brak

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : brak

Ostatnio przerabiany plan: brak
Wysłana -
Ktoś Ci pokaże technikę ćwiczeń , szczególnie martwy ciąg i siady ? Jestem daleki od tego by polecać 16 latkowi nauke tych bojów na własną rękę.
Wysłana -
Szczerze to duzo czasu oglądalem o poprawnej technice i mysle ze robie dobrze. jak sie pytałem bardziej doswiadczonych to mowili ze dobrze robie
Wysłana -
Hudino
Szczerze to duzo czasu oglądalem o poprawnej technice i mysle ze robie dobrze. jak sie pytałem bardziej doswiadczonych to mowili ze dobrze robie


Oglądanie pewnych ćwiczeń, a wykonanie to dwie różne bajki. Jak możesz to nagraj film i wrzuć tutaj zobaczymy.

Jak chcesz budować masę bez diety?
Wysłana -
No cóż, robienie ciężkich siadów i martwego w tym wieku jest ryzykowne. Ale generalnie plan dobry.
Wysłana -
Jak bede na treningu to postaram sie nagrać. Ponoc mase mozna budowac i na zerze kaloryczny i ze jak jest progres siłowy(a takowy jest) to masa tez leci w górę
Wysłana -
A i mam jeszcze pytanie czemu dzien po treningu mam podwyzszona temperature i zle samopoczucie?
Wysłana -
Hudino
Jak bede na treningu to postaram sie nagrać. Ponoc mase mozna budowac i na zerze kaloryczny i ze jak jest progres siłowy(a takowy jest) to masa tez leci w górę


Nie napisałeś, że jesteś na zerze kalorycznym ale że diety brak,a to różnica. W teorii jest to oczywiście możliwe ale w praktyce nie łatwe do uzyskania
Wysłana -
Hudino
A i mam jeszcze pytanie czemu dzien po treningu mam podwyzszona temperature i zle samopoczucie?


A to masz jednorazowe przypadki takiego kiepskiego samopoczucia czy po każdym treningu jest tak samo?
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź