SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan fbw

Wysłana -
Witam chciałbym zapytać się o plan czy może taki być. I zamiast francuskiego mogę wyciskanie wąskie zamiast push press wznosy bokiem
Plan A i zamiast uginania podudzia leżąc coś innego bo u nas na siłowni nie ma takiej maszyny :D i do każdego z planu dodać łydki? Z góry dzięki:P

Nogi – przysiady ze sztanga na barkach 3s/12x

Plecy – wiosło w opadzie tułowia 3s/12x

Klatka – wyciskanie na skosie 3s/12x

Barki – push – press 3s/12x

Triceps – pompki odwrotne z ciężarem 2s/12x

Biceps – uginanie ze sztangą podchwytem 2s/12x



Plan B


Nogi – uginanie podudzia leżąc 3s/12x

Plecy – martwy ciąg 3s/12x

Klatka - wyciskanie na płaskiej 3s/12x

Barki – wyciskanie żołnierskie 3s/12x

Triceps – francuskie wyciskanie 2s/12x

Biceps – uginanie na modlitewniku 2s/12x

Brzuch – unoszenie nóg na ławce płaskiej 4s/12x

spięcia 4s/12x


Zmieniony przez - Jan1 w dniu 2018-07-08 12:31:08
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
na barki daj wyciskanie nie musi być push press, lepiej zaangażuje barki niż unoszenie, jedno wyciskanie już masz na klatke, zostaw francuza lub jak go nie lubisz daj inne cwiczenie na triceps.

Jak nie masz maszyny do uginania to oczywiste daj coś innego
Wysłana -
Nie lubie właśnie francuza :/ Okej dam wyciskanie :D Ale ogólnie plan git? A brzuch do palnu A dodać?
Wysłana -
Daj jakieś informacje o sobie bo to takie wróżenie trochę co by było najlepsze dla Ciebie
Wysłana -
Tu są akurat cwiczenia większość które mi odpowiadają tylko niektóre są zamienione bp ich nie lubię także:D I po prostu chciałem się zapytać czy jest dobry:P
Wysłana -
Ćwiczenia są w porządku jednak 3 serie przysiadów czy martwego ciągu to trochę za mało.
Wysłana -
To jak to zmienić? 4 serie po 12? Czy mniej powtórzeń A więcej serii?
Wysłana -
4 x 6-8 i większe cięzary.
Wysłana -
Jan1
To jak to zmienić? 4 serie po 12? Czy mniej powtórzeń A więcej serii?


Po prostu nie popadaj w skrajności z potórzeniami jak będziesz się mieścił w zakresie 10-6 to będzie w porządku.
Wysłana -
Okej już wszystko wiem :) dzięki.
Wysłana -
Jan1
Okej już wszystko wiem :) dzięki.



Bez popadania w skrajności, ale jednocześnie musisz pilnować progresu ciężarowego w podstawowych ćwiczeniach.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź