SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Plan docelowo na masę (ocena)

Wysłana -
Siema, zbliżam się do wejścia na masę i myślę nad nowym planem. Trenuję 5 razy w tygodniu i raczej nie zamierzam tego zmieniać. Mile widziane poprawki, podpowiedzi. Pozdro :)

Plan A:
- wyciskanie leżąc (poziomo) 5 x 6-8 powt.
- OHP 4 x 8-10 powt.
- wznosy do boku (stojąc/na ławce/na bramie) 3 x 10-12 powt.
- wiosłowanie 4 x 10-12 powt.
- biceps (supinacja) 4 x 14-16 powt.


Plan B:
- wyciskanie leżąc (skos dodatni) 5 x 6-8 powt.
- face pull 4 x 8-10 powt.
- wznosy do boku (stojąc/na ławce/na bramie) 3 x 10-12 powt.
- podciąganie 4 x 8-10 powt.
- francuz (hantle) 4 x 10-12 powt.


Nogi/brzuch:
- siady 3 x 6-8 powt.
- prostowanie nóg na maszynie (czworogłowy) 3 x 8-10 powt.
- uginanie nóg na maszynie (dwugłowy) 3 x 8-10 powt.
- łydki 4 x 10-12 powt.
- plank 4x

Zamierzam robić Plan A - Plan B - Plan A - Plan B - Wolne - Nogi/brzuch - Wolne.
Co sądzicie?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak na 5 dni treningowych to plan bardzo średni. Po co wykonywać te same ćwiczenia dzień po dniu ?
W skali tygodnia masz dużą różnicę w objętości np między klatką piersiową, a nogami. A rozmiar i skomplikowanie partii nieporównywalne.
Wysłana -
Nie widzę w tym logiki . Dobrze jakbyś napisał jaki masz staż i jak trenowales do tej pory .
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź