SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan do oceny. Sama góra ciała

Temat przeniesiony z 'Plany treningowe' przez: anubis84
Wysłana -
Witam przesyłam plan do oceny. Jest poświęcony tylko górnej części ciała ponieważ ćwicząc dłuższy czas FBW 5x5 powstała moim zdaniem dysproporcja nóg do reszty ciała. Chciałbym na jakiś czas z nóg zrezygnować. Chciałem podzielić plan na 3 dni w każdym jakiś priorytet, klata, plecy, ramiona. Mam pytanie czy taki plan zadziała i czy nie jest przeładowany? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. :)
Głównie zależy mi nad szerokością sylwetki i oczywiscir wieksze ramiona szczegolnie barki

1 dzień:
1. Wyciskanie leżąc 4x
2. hantle skoks 4x
3. rozpiętki 3x
4. wioslowanie sztanga 4x
5. wznosy bokiem 3x
6. tric 3x
7. bic 3x
8. brzuch 3x

2 dzień:
1. podciaganie 4x
2. wioslo hantlem 4x
3. wyciag góra 4x
4. klata dol 3x
5. tric 3x
6. bic 3x
7. brzuch 3x


3 dzien:
1. millitary press 4x
2. wyciskanie lezac 3x
3. podciaganie 3x
4. wyciskanie siedząc 4x
5. tyl barkow 3x
6. wznosy bokiem 3x
7. 2cw tric 6x
8. 2cw bic 6x

wszedzie staly ciezar 8-10 powt. i progresja powtórzeniami. przy 10 dokładam ciezar zeby zbic na 8powt.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Daj nam jakieś informacje o sobie najlepiej jak byś dał wypełnioną ankietę działu i jeśli to możliwe zdjęcie sylwetki.
Wysłana -
Płeć : M
Wiek : 22
Waga : 93kg
Wzrost : 183cm
Cel treningowy : Zwiększyć masę górnej części ciała

Staż treningowy na siłowni : ogólnie od gimnazjum chodzę na siłownie z przerwami po pare miesięcy. Aktualnie od listopada do dzisiaj.

Uprawiane inne sporty : pływanie raz na 2 tyg miej więcej i często wchodzę po schodach na 8 piętro

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full siłownia

Dieta : ogólnie nie liczę kalorii, obserwuje ciało, staram się unikać słodyczy, pije dużo wody, gdy się pojawia brzuch staram się przystopować.

Przeciwskazania medyczne : Od zawsze dokucza mi bark który mi lekko przeskakuje, ale w większości ćwiczeń nie odczuwam dyskomfortu.

Zażywane suplementy : gainer z kreatyną

Ostatnio przerabiany plan: FBW sakera dla początkujących druga wersja.

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: Przysiad - 120kgx5, MC - 130kgx5, Wyciskanie leżąc - 87,5kgx5.
Wysłana -
Mozesz zmniejszyć objętość w treningu nog ale nie rezygnowalbym z nich całkowicie.
Wysłana -
Nie musisz żadnych priorytetów teraz robić zwłaszcza, że masz więcej treningów na górę ciała.
Nie szalej z ilością ćwiczeń i mimo wszystko daj jakieś ćwiczenia na nogi choćby raz w tygodniu przysiady aby były w dobrej formie.
Wysłana -
Ok więc jakbym wrzucił MC w 3 dzien zamiast podciągania i ustawił je jako 2 ćw zaraz po military press, a przysiady wrzucił jako pierwsze ćw w 1 dzień to bedzie dobrze? czy jednak ta o objętość na górę ciała jest za duża i zrezygnować z jakiegoś ćw na rzecz siadów i MC?
Wysłana -
Nie lepiej wrzucić push/pull na 4 dni ? W push jedno ćwiczenie na nogi i w pull coś na dwugłowe. Reszta poświęcona na reszte ciała.
Wysłana -
Masz sporo możliwości, które możesz użyć kwestia dostosowania ich do siebie i swoich warunków.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź