SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Plan do oceny.

Wysłana -
Cześć, ogólnie przedstawię swój plan treningowy do oceny, ponieważ może być w nim coś nie tak, bo juz rok nim ćwiczę i od jakiegoś czasu słaby progres sylwetkowy.
Wiek: 16 lat,
staż: 3 lata,
waga: 68 kg,
wzrost: 172 cm.
Ćwiczę FBW, często 3, ale planowo 4 razy w tygodniu. PUSH, PULL, DÓŁ i GÓRA.
Tyle, że na każdym z tych trzech treningów (oprocz dołu) robię po 3 ćwiczenia na partię. I teraz pytanie, czy to nie za duzo? Czy nie powinienem robić maksymalnym ciezarem duzo serii ćwiczeń wielostawowych i zastąpić je wlasnie niektorymi izolacjami? Chcialbym zacząć trenować cluster seriami, teraz powoli redukuję, brzuch raz w tygodniu, sauna 2, cardio też 2, łydki 2 razy w tygodniu,bo w ogole tez nie ma progresu. Prowadzę bardzo aktywny tryb życia i zdjecie sylwetki z mety redukcji załączam na dole.



Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Dobrze jakbyś cały pal rozpisał bo tak trudno coś o nim powiedzieć.
Wysłana -
Dobra sylwetka jak na 16 latka
Wysłana -
tak, rozpisz caly plan... zastanawiam się czy stoisz krzywo na tym zdjęciu czy kręgosłup Ci troszkę ucieka...
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź