SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan do oceny

Wysłana -
Witam, proszę o oceny i ewentualną pomoc i poradę, co zmienić.

Poniedziałek: (Klatka,biceps)
wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
wyciskanie sztangi na ławce skośnej dół - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
wyciskanie sztangi na ławce skośnej góra- 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
uginanie przedramion ze sztangą modlitewnik - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
uginanie przedramion ze sztangielkami -4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
uginanie przedramion ze sztangą stojąc -4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń

Środa: (Plecy, triceps)
podciąganie się na drążku w szerokim nachwycie - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
martwy ciąg - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
francuskie wyciskanie sztangi zza głowy - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
pompki na poręczach -4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
pompki w podporze tyłem- 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń

Piątek: (Nogi barki)
przysiady ze sztangą - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
suwnica - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
prostowanie nóg w siadzie - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtorzen
wspięcia na palce z hantlami - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
wyciskanie sztangielek - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
unoszenie sztangielek bokiem w górę - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń
podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - 4 serie po 10,10, 8, 6 powtórzeń.

Na koniec każdego treningu parę ćwiczeń na brzuch sobie zaaplikuję. Proszę o wypowiedzi, pozdrawiam :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Że tak powiem standardowy split jakim leci większość osób na siłowni, na nogo brakuje dwugłowych ud

Aby cokolwiek doradzić wypełnij ankietę działu bo nic o Tobie nie wiemy jakie cel masz, do czego tem trening ma być
Wysłana -
Plan wygląda średnio ale dałbyś jakieś ogólne informacje o sobie żeby było wiadomo dla kogo plan treningowy.
Wysłana -
Dodawałem, nie mam pojęcia, czemu się nie zapisało. Już podaję.

Płeć: Mężczynza
Wiek: 22
Waga: 77
Wzrost: 180
Cel treningowy: Masa
Staż treningowy na siłowni: 6-7 miesięcy
Uprawiane inne sporty: brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia
Dieta: jest
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): brak
Zażywane suplementy- Gainer, Odżywka białkowa, kreatyna, bcaa,
Ostatnio przerabiany plan: Push Pull Legs




Zmieniony przez - Kolano122 w dniu 2017-06-14 15:15:31
Wysłana -
Ja bym pomyślał o połączeniu klatka+triceps i plecy+biceps.
Wyciskania sztangi na klatkę przeplatałbym z wyciskaniem hantli (np. sztanga/hantle/sztanga lub hantle/sztanga/hantle).
MC dałbym przed podciąganiem na drążku (było o zaletach takiej zamiany na forum wiele razy).
Suwnicę i prostowanie na uda zamieniłbym na wykroki np. z hantlami w dłoniach. Lepsze i mniej kontuzjogenne ćwiczenie.
Wysłana -
Kolano122
Dodawałem, nie mam pojęcia, czemu się nie zapisało. Już podaję.

Płeć: Mężczynza
Wiek: 22
Waga: 77
Wzrost: 180
Cel treningowy: Masa
Staż treningowy na siłowni: 6-7 miesięcy
Uprawiane inne sporty: brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia
Dieta: jest
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): brak
Zażywane suplementy- Gainer, Odżywka białkowa, kreatyna, bcaa,
Ostatnio przerabiany plan: Push Pull Legs





Zmieniony przez - Kolano122 w dniu 2017-06-14 15:15:31


A jakim treningiem trenowałeś do tej pory ?
Wysłana -
Ja bym wrzucił góra/dół/góra , jeśli mowa o 3 dniach. Bez kombinowania i takiej dużej objętości, której nie potrzebujesz. Lepiej cwiczyć każdą partię lżej, ale częściej.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź