SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan do oceny, hipertrofia

Temat przeniesiony z 'Plany treningowe' przez: anubis84
Wysłana -
Cześć jestem nowy na forum, plan układałem z dostępnymi na internecie informacjami, ale głównie przy pomocy filmików Alsquad. Mam 19 lat, 182 cm wzrostu, 71 kg wagi i prawie zero siły. 5 pompek i ćwiartka podciągnięcia, a ćwiczę od listopada. Stwierdziłem, że chciałbym wyglądać jak niektórzy aktorzy jak TOm Hardy czy Christian Bale i po prostu chciałem wziąć się w garść i zacząć ćwiczyć z dietą na poważnie. Jednak nie mam pewności czy ten plan byłby dla mnie dobry, czy bym progresował, itp.

Trening hipertroficzny

Odpoczynek między seriami 1,5 minuty



Dzień I: Klata + Triceps + Barki

Klata:

Wyciskanie hantli: 3 serie - 6 powtórzeń

Wyciskanie hantli złączonych młotkowo:3 serie - 6 powtórzeń

Rozpiętki leżąc: 3 serie - 6 powtórzeń

Pompki z szerokim rozstawem rąk na kolanach: 3 serie - 6 powtórzeń

Triceps:

Pompki diamentówki na kolanach: 3 serie - 6 powtórzeń

Barki:

Unoszenie hantli na boki stojąc: 3 serie - 6 powtórzeń

Wyciskanie hantli siedząc: 3 serie - 6 powtórzeń

Unoszenie hantli w opadzie tułowia: 3 serie - 6 powtórzeń

Dzień II: Plecy + Biceps

Plecy:

Szrugsy - 6 serie - 12 powtórzeń

Wiosłowanie hantlami stojąc: 6 serie - 6 powtórzeń

Biceps:

Negatywy na drążku, wąski rozstaw rąk podchwytem - 3 serie - 6 powtórzeń

Zginanie ramion z hantlami: 3 serie - 6 powtórzeń

Dzień III: Nogi

Przysiady: 4 serie - 6 powtórzeń

Wykroki: 4 serie - 6 powtórzeń

Zakroki: 4 serie - 6 powtórzeń

Wznosy bioder: 4 serie - 6 powtórzeń

Dzień IV: Klata + Triceps + Barki (te same ćwiczenia)

Dzień V: Plecy + Biceps (te same...)

Dzień VI: Nogi (te same...)

Dzień VII: Odpoczynek


Zmieniony przez - edzio1.98 w dniu 2018-06-13 17:20:39

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Plan jak dla Ciebie jest przeładowany, aby uzyskać takasylwetkę potrenuj z pare lat, no chyba że wyjściową masz już dobrą.
Plecy ledwo muśnięte, tylko wiosłowanie, a znowu klatka barki triceps przładowane.
Wysłana -
To co mógłbym dodać pleców, bo niestety drążek już odpada, nie miałbym zwyczajnie siły na to. A od klatki jakie najlepiej byłoby odjąć i od braków?


Zmieniony przez - edzio1.98 w dniu 2018-06-13 21:16:31
Wysłana -
Niestety ale takim planem to nic sie nie da zrobić, nawet jak dopiero zaczynałem trenować i zagłębiać sie o co w tym chodzi ważąc 64kg to jakbym mial trenować takim planem treningowym, to by mi sie nie chciało przychodzić. Według mnie tutaj jest za malo wszystkiego, co to jest 6 powtorzen w treningu hipertroficznym? Tym nawet sie dobrze nie rozgrzejesz. Jak nie masz jeszcze siły aby choć raz sie podciągnąć to jestes na takim poziomie, że zwykly gotowiec 4-5dniowy split wystarczy. Nie opłaca sie kombinować nie mając nawet podstawy, dlatego proponuje poćwiczyć standardowym splitem z przedziałem powtorzen 12-15.
Wysłana -
Znacie może właśnie taki split? Który może z którego sami korzystaliście, albo znacie kogoś, kto mógłby polecić?
Wysłana -
A po kij Ci split? Lepiej sprawdzi się FBW, gdzie każdą partię stymulujesz 3 razy w tygodniu, a więc 3 razy szybciej nabierasz siły.


Zajrzyj do tematu podwieszonego PIERWSZY ROK TRENINGÓW, etap 3 lub 4.
Wysłana -
trenujesz w domu czy może na siłowni, jak w domu to jakim sprzetem dysponujesz.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź