SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan Split do oceny

Wysłana -
Witam. Mam 20 lat, mój staż to około rok. Cały czas cwiczyłem FBW ale chcę przerzucić sie na SPLIT. Celem jest zbudowanie masy mięśniowej jak i siły. Stosuje dietę. Oprócz treningu na silowni 2x w tygodniu trening piłki nożnej i w dni wolne od silowni trenuje planem "50 podciągnięć"(dlatego pomyślałem że 2 ćwiczenia na plecy wystarczą). Plan wygląda następująco, proszę o ewentualne korekty:
Ps. Nie mam ochoty bawić sie w piramidy, dokładnie ciężaru z serii na serię(z tego powodu stała liczba powtórzeń).

TRENING A:
Klatka:
Wyciskanie sztangi wąsko 4x8
Wyciskanie hantli skos górny 4x8
Ściąganie linek na bramie 4x10

Triceps:
Wyciskanie sztangi wąsko na suwnicy 3x8
Wyciskanie francuskie 3x8
Prostowanie ramion na wyciagu 3x10


TRENING B:
Barki:
Wyciskanie żołnierskie 3x8
Wyciskanie sztangielek siedząc 3x8
Unoszenie sztangielek bokiem 3x10

Nogi + Brzuch(tutaj juz coś sobie wymyślę chyba że coś podacie)

TRENING C:
Plecy:
Martwy ciąg 4x8
Wiosłowanie sztangielką 4x10

Biceps :
Uginanie przedramion ze sztangą łamaną 3x8
Uginanie przedramion hantlami chwytem młotkowym 3x8
Uginanie przedramion na wyciagu podchwytem 3x10
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
plecy biednie, za malo zdecydowanie
to duza grupa miesniowa
co do nog, napisz dokladnie jak tez widzisz ich trening
Wysłana -
Plecy tak biednie gdyż jak napisałem robię 3x w tyg podciaganie na drążku dodatkowo ogólnie to do upadku mięśniowego. Czy dorzucić coś w stylu przyniagania klamry na wyciagu siedząc lub stojąc?
Wysłana -
Rozpisz trening nóg bo też powinien być solidny. Nie wiem czy nie lepszym pomysłem byłoby przejście na jakieś push pull 3 lub 4 razy w tygodniu jeśli do tej pory trenowałeś cały czas fbw.
Wysłana -
Również celowałbym w push/pull.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź