SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Plan Push Pull do oceny

Wysłana -
Cześć,
Dodaję plan do oceny, pierwszy raz będę miał styczność z planem Push Pull 4 dniowym stąd nie do końca mam pomysł jak go ułożyć. Celem jest redukcja do lata, trening 4 razy dziennie Poniedziałek, środa, piątek, sobota. Dotąd ćwiczyłem przez 3 lata FBW 3x w tyg.

Czy objętość jest ok?
Dobór ilości serii i ćwiczeń jest w porządku?
Będę wdzięczny za wszystkie sugestie



Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 90
Wzrost : 188
Cel treningowy : redukcja
Staż treningowy na siłowni : 3 lata
Uprawiane inne sporty : brak
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : TAK
Dieta : Jest, 2600kcal obecnie
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) : BRAK
Zażywane suplementy : kreatyna, omega 3, czasem białko.
Ostatnio przerabiany plan : FBW przez 3 lata
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) : przysiad 5x5x100kg MC5x5x110kg, wyciskanie płaska 5x5x80kg



Zmieniony przez - xevatov w dniu 2018-03-02 22:16:57
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Plan generalnie ok. Ale coś musi być nie tak, skoro wyciskasz 80 x 5 po 3 latach treningu. W MC też powinieneś conajmniej 140/150 podnosić.
Wysłana -
tak naprawdę przez 2 lata trenowałem tylko hipertroficzne zakresy powtórzeń, stąd może takie małe ciężary. MC robię od pół roku, wcześniej nigdy nie miałem go w planie niestety. Uczę się na błędach i poprawiam się.
Wysłana -
To nadrabiaj, bo jednak siła jest ważnym elementem treningu na masę.
Wysłana -
Jasne, dzięki za pomoc!
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź