SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Plan Push Pull

Wysłana -
Czesc, mam dla was plan push pull do oceny, a oprocz tego pytanie czy warto robic silowe treningi, skoro nie zalezy mi na zadnych rekordach tylko na dobrej sylwetce. Cwicze ze "swiadomoscia" od 2 lat (wczesniej to silka typu klata bicek, plecy tricek, bardzo nieregularnie i bez wiekszego obycia z technika). Plan ten zrobiony jest z priorytetem na barki:
PUSH SIŁA
1. Wyciskanie sztangi na płasiej 3x3->3x4->3x5 (Przy 3 seriach co tydzien zwiekszam powtorzenie, az po 3 tygodniach dokladam ciezaru i lece od nowa od 3 powtorzen)
2. OHP 3x3 > 3x4 > 3x5
3. Dipsy 3x8
4. Wznosy hantli bokiem 3x18

PULL SIŁA
1. Przysiady/Martwy ciąg 3x3 > 3x4 > 3x5 (Jeden tydzień robie siady, kolejny martwy i tak na zmiane)
2. Podciaganie 3x5 (Podciagam sie bez zadnego ciezaru z racji tego, ze podciaganie nigdy nie bylo moja mocna strona, ostatnio zrobilem progress i jestem w stanie wykonac tyle powtorzen prawidlowo)
3. Cwiczenie na prostowniki 3x8

PUSH HIPER
1. Wyciskanie hantli skos dodatni 3x10
2. Rozpietki na bramie 3x10
3. Arnoldki 3x12
4. Wznosy sztangi do brody 3x12
5. Face pull 3x12
6. Triceps na linkach od wyciągu 3x12

PULL HIPER
1. Czwórki maszyna 3x10
2. Wiosłowanie sztangą nachwytem 3x10
3. Ściąganie drązka do klatki podchwytem 3x10
4. Allahy 3x12
5. Biceps hantlami chwytem mlotkowym 3x12
6. Łydki 3x12

Dodam, że tym planem jeszcze nie cwiczylem dopiero co go ulozylem, dlatego daje do oceny bardziej doswiadczonym ode mnie ;)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nie podobają mi się treningi siły. Skoro siła to po co tam ładować unoszenie bokiem albo w pull ćwiczenie na prostowniki skoro masz martwy ciąg? I nie możesz dawać zamiennie przysiadu i mc w dniu pull bo to przeciwstawne ćwiczenia w podziale, który zaproponowałeś.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź