SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Plan Push&Pull

Wysłana -
Witam wrzucam trening push pull do oceny co według was poprawic.
Cel to Redukcja, zakładam 12 tyg redukcji
System push/ off/ pull /off / push /off / pull itd
Push
Siady 4 s 5 powt
Wyciskanie na skosie dodatnim (hantli bądź sztangi) 3s 8-12 powt
Wyciskanie na ławce płaskiej (hantle badz sztanga) 3s 8-12powt
OHP 3 s 8-12 powt
Unoszenie hantli Bokiem 3 s 8-12
Triceps ściąganie linek wyciągu górnego 3 s 8-12 powt (badz jakis zamiennik np pompki na poreczach,wyciskanie francuskie )
Łydka spiecia na palcach z hantlami bądź sztanga na barkach 3 s 12-15 powt

Pull
Martwy ciąg 4 s 5 powt
Martwy ciąg na prostych nogach 3 s 8-12 powt
Podciągania 4 s 5 powt (do podciągania używam gum oporowych,) lub zamiennik ściąganie drążka wyciągu górnego 3 s 8-12 powt
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3 s 8-12 ( nachwyt bądź podchwyt co trening zmieniam)
Facepull 3 s 8-12 powt
Biceps uginanie sztangielek z supinacja nadgarstka 3 s 8-12
Brzuch 3s 8-12 powt najczęściej unoszenie nóg w podporze tułowia, bądź allach

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK:
PŁEĆ: M
WIEK: 23
WZROST: 176
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 3lata
Waga 90
Suplementacja Witaminy, omega 3,zma, kreatyna, ashwagandha
Nie stosowałem dopingu.
Stan zdrowia Zdrowy
Dieta kcl 3200, B 180/ T 110 G / W 368
w chwili gdy waga bedzie stawała mam zamiar ucinac Tłuszcze bądz ww na korzyść Białka. Lub dodawanie cardio w dni nie treningowe powiedzmy te 15-20 min.
Dziekuje z góry za wypowiedzi

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Porażka, brakuje różnorodności jak na trening który masz wykonywać 3-4 razy w tygodniu. Przydałoby się coś na stabilizacje centralną. Ja bym to w ogóle podzielił na push/pull/legs.



Zmieniony przez - Heliodor Cepa w dniu 3/9/2018 11:58:07 PM

Zmieniony przez - Heliodor Cepa w dniu 3/9/2018 11:58:24 PM
Wysłana -
Ok a co rozumiesz przez centralna stabilizacje? Mógłbyś podac jakies przykłady ?
Wysłana -
Różnego rodzaju planki, front carry,side carry,glute bridge, pallof press itd
Wysłana -
aż tak źle chyba nie jest, natomiast te dodatki, przynajmniej niektóre możesz sobie wprowadzić
Wysłana -
podziel plan na 4 jednostki treningowe
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź