SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Plan Góra Dół do oceny.

Wysłana -
Trenuje 4 razy w tygodniu (Poniedziałek Dół1, Wtorek Góra1, Czwartek Dół2, Piątek Gora2)


Progresja

Ćwiczenia na czerwono
Tydzień 1 75%x5, 80%x5 85%x5
Tydzień 2 80%x3, 85%x3, 90%x3
Tydzień 3 75%x5, 85%x3, 95%x1
Reset +2,5 kg/5kg przysiad martwy
.
Ćwiczenia na zielono
Tydzień 1 65% 3x10
Tydzień 2 80% 3x7
Tydzień 3 85% 3x6 pow
Reset + 2,5kg

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A daj jakieś informację o sobie bo tak ciężko ocenić plan treningowy w oderwaniu od podstawowych informacji.
Wysłana -
W ciemno niestety nie doradzimy.
Wysłana -
rion10
A daj jakieś informację o sobie bo tak ciężko ocenić plan treningowy w oderwaniu od podstawowych informacji.


O jakie informacje chodzi? Moim głównym celem jest budowa siły, starałem się oprzeć plan o główne ćwiczenia (Martwy,OHP,Przysiad, Wyciskanie), w których chce progresować siłowo schematem 5/3/1 Jima Wendlera. Pozostałe ćwiczenia mają wzmacniać główne boje. :)
Wysłana -
Jest ankieta do wypełnienia będzie pomocna przy doradzaniu w sprawie planu
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź