SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan Fbw SW, prosba o ocene

Wysłana -
Witam wielel osob poczatklujacych zastanawia sie nad optymalnym planem. Wydaje mi sie ze zmontowalem niezly plan a przynajmniej dobor cwiczen. Prosilbym o ocene i mozliwe popraki.
Plan bedzie wykonywany obwodami, 30-60s przerwy miedzy cwiczeniami, ok 1-2min miedzy obwodami.
Cwicze juz jakies 2 miesiace, postaram sie robic 4-6 obwodow jesli nie bede dawal rady na 4-5 obwodzie zamienie cwiczenia w trakcie treningu na prostrze. Trening ok 4 dni w tygodniu plus bieganie w dni nietreningowe.
1
Podciagniecia nachwyt
Podciaganie podchwyt wasko negat.
Pompki szerokie
Pompki klalsyczne
Pompki szczupakowe
Przysiady bulgarskie
2cw na brzuch

2
Podciaganie szerokim nachwytem
Podciaganie mlotkowe negat.
Pompki na podwyzszeniu
Pompki diamentowe
Przysiady
2cw brzuch

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
witaj, osobiscie bym dal nieco bardziej zlozony schemat, ktory bedzie uwzglednial cale cialo.
jest mozliwosc skompletownaia jakiegos sprzetu jeszcze?
Wysłana -
zlozony schemat w sensie?
wydaje mi sie ze na kazda partie ciala jest cwiczenie
sprzetu? cwicze na parku sw ale pewnie za jakis czas mozna cos kupic
Wysłana -
mam na mysli by calosc prztrenowac na jendym treningu, wiecej zdecydownaie na nogi i grzbiet,
pozniej klata 2 rodzaje pompek i pomyslec dodatkowo nad pompkami odwrotnymi, czy cwiczenie, ktore zaangazuje mocno naramienne i bica
Wysłana -
Jeśli nie masz żadnego sprzętu to niestety nic więcej nie wymyślisz.
Wysłana -
robilem dzis pierwszy trening. mega pompa, polecam
co do uwag rzeczywiscie na kiedys mozna cos zmienic ale i tak biceps triceps w kazdym cwiczeniu pracuja wiec jest okej :) dodalem dipy jakos 2 cw
Wysłana -
Z czasem dokup sztangielki i sztangę/ławeczkę. Zaczniesz wówczas treningi na poważnie
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź