sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan FBW do oceny.

Wysłana -
Witam, od 4 miesięcy chodzę na siłownie z powodu lekkiej kontuzji, która uniemożliwiła mi chwilowo trenowanie tajskiego boksu, a więc chciałem ten czas poświęcić na zwiększenie siły i poprawy sylwetki. I stworzyłem swój plan treningowy FBW i chciałbym was prosić o sprawdzenie go czy na pewno jest okej. Jeszcze zwrócę uwagę na to, że mam odstające łopatki i barki wysunięte do przodu. I czy wystarczy ten plan aby to zniwelować?

(A)
Przysiady ze sztangą 5x5 powt
Wyciskanie sztangi leżąc 5x5powt
Podciąganie na drążku podchwytem lub nachwytem 5x 5 powt
Wyciskanie hantli siedząc 5x5 powt
Wiosłowanie 5x5 powt
(B)
Martwy ciąg 5x5 powt
Pompki na poręczach 5x5 powt
Podciąganie na drążku neutralnie 5x5 powt
Przenoszenie sztangielki oburącz za głowę w leżeniu 3x8 powt
Wyciskanie hantli na ławeczce na górnym skosie 5x5 powt

I nie wiem jeszcze czy trenować tylko Pon-A, Środa-B, Pon-A i bez żadnych zmiany, czy jednak zmieniać na Pon-B, Środa-A, Pon-B i z powrotem na ABA i tak w kółko.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Plan ok, możesz cały czas jechać a/b/a. A wady postawy nie zniwelujesz na własna rękę . Tu trzeba konsultacji ze specjalista i odpowiednich ćwiczeń korekcyjnych.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź