SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Plan FBW do oceny

Wysłana -
Witam,

Planuję trenować 3 razy w tygodniu na przemian - raz A, B, A, natomiast w następnym tygodniu B, A, B. Treningi A oraz B wysyłam w załączniku. Do treningu siłowego dochodzi 30 minut biegu raz w tygodniu.

Mam kilka pytań odnośnie tego planu. Chciałbym się dowiedzieć, czy ma to sens, aby co drugi tydzień robić 2 razy w tygodniu górę klaty i tył barków, czy może lepiej będzie ćwiczyć zestawami A, B, A w każdy tydzień. Zastanawiam się także, czy te 30 minut biegu załatwi sprawę łydek czy może dodać jakieś wspięcia.

Pozdrawiam

Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
zostan przy tym, ewetualnie zmien plan, jak chcesz podzielic inaczej, na np gora/dół
Wysłana -
Bieganie sprawy łydek nie załatwi jak myśłisz o ich rozbudowie, nie zawsze w planie łydki muszą być, teraz mozesz ich nie robić za jakiś czas zmienisz plan i je tam umieścisz
Wysłana -
Na początku ćwiczyć łydek nie trzeba. Później można coś dorzucić i się martwić jak je ruszyć kiedy się nie ma do nich predyspozycji
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź