SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Plan+suple+masa

Wysłana -
Witam. Jestem tutaj nowy i potrzebuję waszych porad .

Wiek : 25
Wzrost : 182
Waga : 74
Staż : 1-mc ( kiedyś ćwiczyłem dłużej )
Cel : Masa mięśniowa

Tak jak w/w , chciałbym osiągnąć wagę ok. 80-85kg. Ćwiczę 4x w tygodniu na siłowni oraz środy w domu na krzesłach/uchwytach do pompek , po prostu z wagą swojego ciała . Miałem trudny okres w swoim życiu , strasznie się zaniedbywałem (piwko i inne używki) , postanowiłem o tym całkowicie zapomnieć i wziąć się za siebie ponieważ mam synka i kochającą narzeczoną których też zaniedbywałem , ONI mi wybaczyli moje błędy i pomogli, dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc do was ( macie pojęcie w swojej dziedzinie ) i wiem że możecie mi pomóc . Przyjmę na siebie wszelką krytykę oraz cenne porady :) .

DO RZECZY !

Sylwetka:
https://zapodaj.net/3f01eb1edf3ac.jpg.html
https://zapodaj.net/f866a425a0cef.jpg.html
https://zapodaj.net/dc22dc7c2b607.jpg.html 
Suplementacja :
https://zapodaj.net/50554aaed9972.jpg.html 

Trening 4x/tydzień
Pon:
Nogi (Przysiady ze sztangą za głową (4x15/12/12/12)
Suwnica (3x15)
Maszyna na dwugłowe uda (4x15)
Maszyna na czworogłowe uda (5x15)
ŁYDKI : wspięcia z hantlami (5x25)
WT:
Klatka (rozpiętki 4x12) , (wyciskanie sztangi płasko i skos + 4x12) , (wyciskanie sztangielek na płasko 3x15)
Barki (wyc.zołnierskie 4x12) (wyc.sztangi zza głowy siedząc 5x12) (wznosy hantli w bok 4x15) (łamany do brody stojąc 4x15)
Brzuch (brzuszki 5x20 , wznosy kolan w zwisie 5x20)

Śr - WOLNE

Czw:

Triceps (prostowanie ramion z hantla za głową 3x12)(Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie 3x8)(pompki na poreczach 3x12)

Biceps (Modlitewnik 3x12)(uginanie ramion z rotacją nadgarstka 3x12 na stronę SIEDZĄC)(uginanie chwytem młotkowym 3x10)

Pt:

PLECY
- (Wiosłowanie hantlem w podporze o ławkę 3x12)
- (Wiosłowanie podchwytem sztangą do brzucha 3x 10)
- (Ściąganie V-drążka do brzucha siedząc 3x10)
- (Ściąganie szeroko drążka wyciągu górnego do klatki 4x12)

Taki mam plan treningowy , dietę mam ustaloną którą sam za pomocą kalkulatora obliczałem , lecz niekiedy nie mam jak zjeść danej wartości z różnych przyczyn , suplementację dostałem w prezencie i nie wiem za bardzo jak ją stosować ( na opakowaniu piszę : kreatyna 4kaps. po treningu w DNT o godzinie w której zazwyczaj przyjmuję kreatyne , Carbo : brać przed i po ? ( nie mam pojęcia ) , białko po treningu ( ale niby nie wolno brać razem z kreatyną ) .

Jeśli macie inne propozycje / porady / krytykę w obec mojej osoby/planu PROSZĘ O podanie tych wszystkich kryteriów ! Wszystko przyjmę z uśmiechem !

Z góry DZIĘKUJĘ!
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jak masz miesiąc to nie ma sensu za bardzo dzielić treningu na partie tylko zrobić 3 razy w tygodniu fbw ewentualnie jeśli faktycznie mają być 4 treningi siłowe to 4 razy w tygodniu push pull.
Na razie supli bym nie ładował tylko dograj dietę i trening, a na suplementy przyjdzie jeszcze czas.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź