SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Pierwsze próby z IF

Wysłana -
Witajcie,

Postanowiłem spróbować tej formy jedzenia, i sprawdzić jak to w ogóle działa. Nosiłem się z zamiarem redukcji już od jakiegoś czasu, a jak usłyszałem o IF to postanowiłem się tym zainteresować i przetestować.

Temat ten, ma być dla mnie pewnego rodzaju motywatorem do działania, i przestrzegania założeń.

Kilka podstawowych informacji:
Wiek: 24
Wzrost: 184
Waga: 82
Wymiary i więcej zdjęć dodam w weekend, bo teraz jestem już po treningu i posiłkach

Start IF: 24-06-2013
Suplementacja: Monohydrat 5g codziennie + Witaminy i Minerały

Zapotrzebowanie kaloryczne:
Współczynnik BMR 1952.59
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3368.22
Węglowodany 55% 1852.52kcal = 463.13gram
Białko 15%% 505.23kcal = 126.31gram
Tluszcz 30% 1010.47kcal = 112.27gram

Kalorie planuję utrzymać lekko poniżej 3000, posiłki będę starał się dodawać w miarę możliwości jak najczęściej. Tak samo jak wykonane treningi.

Trening 5 dni w tygodniu push/pull/legs
Do tej pory był split 3x w tygodniu.

Zdjęcie poglądowe:


Micha:


Wszelkie uwagi i sugestie bardzo mile widziane.
Dopiero się uczę :)






Zmieniony przez - KlimeQ w dniu 2013-06-24 20:10:25

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wczoraj okno było 6h i ledwo co udało mi się wszytko zjeść.

Dziś po wstaniu zacząłem od posiłku i dopiero potem trening, więc wyjdzie 16/8. Okno 14-22.

Dzisiejszy trening:


Wieczorem jak starczy czasu dorzucę jeszcze posiłki, i z chęcią usłyszę jakieś opinie na ich temat. Bo głównie na tym mi zależy

Zaplanowany już ostatni posiłek, więc wrzucam zrzut z dnia:





Zmieniony przez - KlimeQ w dniu 2013-06-25 19:06:04
Wysłana -
Szkoła Warszawskiego Koksa. Ludzie robią wam wodę z mózgu, a wy chłoniecie. Jedz sobie co chcesz, proszę bardzo.
Wysłana -
dezo
Szkoła Warszawskiego Koksa. Ludzie robią wam wodę z mózgu, a wy chłoniecie. Jedz sobie co chcesz, proszę bardzo.


Liczylem na jakies wskazowki i korekty tego co tutaj wrzucam. A nie takie nie wnoszace nic posty. Bede jadl to na co mam ochote lub jest pod reka. Tyle. A jesli chodzi o WK, to po ich filmikach zainteresowalem sie IFem i trafilem tutaj z nadzieja na jakies pomocne odpowiedzi...
Wysłana -
No to skoro będziesz jadł to, na co masz ochotę, to po co Ci wskazówki?
Wysłana -
dezo
No to skoro będziesz jadł to, na co masz ochotę, to po co Ci wskazówki?


Dobra, widzę że się nie dogadamy... założyłem ten temat, żeby się czegoś dowiedzieć/nauczyć więc jeśli nie masz nic wartościowego do wniesienia to może lepiej w ogóle tutaj nie zaglądaj?

Wrzucam rozpisane posiłki i oczekuje korekt, co warto zamienić na coś innego itd. A to na czym bądź na kim bazuje nie ma tutaj najmniejszego znaczenia. Chcę coś osiągnąć ale też nie bezmyślnie kopiując kogoś innego. Mam też swoje zdanie i spostrzeżenia więc się nie martw.
Wysłana -
/dżem/ketchup/makaron/bułki i rogale maślane/płatki czekoladowe/frytki = na sam początek do zmian na bardziej ciekawsze produkty tyle - skoro masz takie podejscie
Wysłana -
węgle to węgle ;]
Wysłana -
Wszelkie uwagi i sugestie bardzo mile widziane.
Dopiero się uczę :)


Na każdą uwage/sugestie masz odpowiedź, więc pomoc chyba Tobie nie potrzebna
Wysłana -
Hmm, czemu makaron do zmiany?
I dżem który dodaje sobie zamiennie z miodem do serka wiejskiego?

Nie jestem nastawiony na nie, pod warunkiem, że ktoś ma coś sensownego do napisania...
Mija właśnie 16h postu, dzień zaczynam od 125g płatków owsianych i 500ml mleka 2%.
Jeśli chodzi o trening to dzisiaj nogi i przedramiona.

Zmieniony przez - KlimeQ w dniu 2013-06-26 12:53:04
Wysłana -
Też nie rozumiem czemu makaron do zmiany aczkolwiek wolał bym zjeść razowy (lepiej mi smakuje)
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź